ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد (خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۰۰۰۷
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد (خرداد ۱۴۰۲)
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: برای تمامی ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی کشور به صورت جداگانه شهریه مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعیین شهریه یک روال قانونی را باید طی کند و سالیانه باید در شورای نظارت مرکزی مصوب شود.

وی افزود: شهریه امسال نسبت به سال‌های گذشته زودتر اعلام خواهد شد به طوری که در سال گذشته ۱۵ تیرماه شهریه اعلام شد که امسال احتمالا ۳۱ خردادماه اعلام خواهیم کرد.

محمودزاده در خصوص علت تاخیر در اعلام شهریه مدارس غیر دولتی گفت: تاخیری صورت نمی‌گیرد، زیرا اگر سال‌های گذشته را نگاه کنید اعلام شهریه مدارس غیردولتی برخی سال‌ها به شهریور و حتی به مهر هم رسیده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: برای تعیین شهریه آیتم‌های مختلفی باید لحاظ شود که بعد از شروع سال جدید بررسی می‌شود مثل افزایش حقوق کارکنان، اجاره بها، جابه‌جایی مدارس و مخصوصا فرآیند‌های آموزشی باید مشخص شود تا بتوان مبلغ شهریه را تعیین کرد.

وی افزود: تا زمانی که این آیتم‌ها مشخص نشود نمی‌توان شهریه را اعلام کرد به همین خاطر بررسی این آیتم‌ها برای ۱۸ هزار مدرسه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای شهریه درصد اعلام نمی‌شود بلکه مبلغ اعلام می‌شود گفت: ۱۸ هزار شهریه برای مدارس غیردولتی و حدود ۲۰ هزار شهریه برای مرکز به صورت جداگانه مشخص خواهد شد.

محمودزاده گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به مدرسه کاربرگی که در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت و در تابلو مدرسه نصب می‌کنند شهریه را مشاهده کنند و در روش دیگر با وارد کردن کد مدرسه در سامانه سازمان مدارس غیردولتی شهریه کلیه مدارس غیر دولتی در دسترس خواهد بود.

پیشتر معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور یکی از علل سوء استفاده مدارس در دریافت شهریه را تاخیر آموزش و پرورش در ابلاغ شهریه مصوب اعلام کرده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->