کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس
سرخط خبرها

وزیر کشور: توطئه دشمنان در ناامن‌سازی ایران هرگز به نتیجه نمی‌رسد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۳۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
وزیر کشور: توطئه دشمنان در ناامن‌سازی ایران هرگز به نتیجه نمی‌رسد
وزیر کشور تاکید کرد: ایجاد امنیت بزرگترین عبادت‌هاست بنابراین توطئه دشمنان در بی‌ثبات‌سازی و ناامن‌سازی ایران اسلامی به خطا می‌رود و هرگز به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در آئین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا اظهار داشت: در ایامی که مربوط است به شهادت امام محمد باقر (ع) و همچنین شهدای عزیز ما که در مراسم حج مظلومانه به شهادت رسیدند، مراسم شهدای عزیز و سرافراز فرماندهی انتظامی کشور برگزار شده که بسیار معنادار است و نشان می‌دهد شهدای بزرگ ما مصداق آیه شریفه الذین آمنوا و هاجروا فی سبیل الله... (کسانی که ایمان آوردند در راه خدا و هجرت کردند و جهاد کردند و جان خود را در راه خدا دادند.) است.

وزیر کشور افزود: خداوند بشارت رحمت، رضوان و جنت الهی را می‌دهد و نعمت‌های پایدار نیز نصیب شهدای بزرگ شده است. حقیقتا این مراسمی که به صورت سراسری در کشور به یاد شهدای بزرگ و سرافراز فراجا برگزار شده، بسیار ارزشمند است چراکه این شهیدان والامقام وجود نازنین خود را در راه اسلام و ایران عزیز تقدیم کردند تا مردم شریف ایران اسلامی در اوج عزت، سربلندی، آرامش و آسایش باشند.

وحیدی گفت: هرکدام از شهدا نمایشی از شرافت، عزت، سربلندی، خداخواهی و خداجویی هستند به‌دنبال این مهم است که امروز انتظامی کشور یک نهاد انقلابی است که در آن جوانانی پرورش پیدا می‌کنند که جان خود را فدای مردم می‌کنند و به شهادت می‌رسند و با شهادت خود به مجموعه مقدس انتظامی کشور نور می‌تابانند از سویی این مجموعه عظیم نشان می‌دهد که آن‌چنان ظرفیتی دارد که شهدای والامقام در آن رشد می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مجموعه انتظامی کشور به خود می‌بالد که دارای چنین فرزندان دلاورمردی است؛ شهیدان والامقام نیز از بلندای عرش نظاره گر و تماشاگر این مجموعه هستند و انتظامی کشور را تحت نظارت و هدایت خود دارند.

وحیدی عنوان کرد: شهدای این مرز و بوم با خون پربرکت خود این سرزمین مقدس را آبیاری و هرنقطه‌ای را به یک مکان مقدس و نامدار تبدیل کرده اند (اشاره به شهدای مزه سر و نام دار کردن آن منطقه)؛ از این رو بایستی بدانیم در هر منطقه‌ای که فرزندی از ایران به شهادت می‌رسد، نقطه پرواز یک انسان برجسته است که در این انقلاب مقدس و اسلام رشد یافته و برای امنیت کشور و مردم جان خود را فدا می‌کند. این انسان‌های برجسته در میدان مغناطیس جاذبه عشق الهی قرار دارند و مشتاقانه برای دفاع از میهن اسلامی به دیدار خداوند متعال می‌روند.

وی به صبر و مقاومت خانواده‌های شهدای والامقام اشاره و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا هرگز خم به ابرو نمی‌آورند، حتی اذعان می‌کنند که همچنان برای دفاع از میهن اسلامی شجاعانه و جان بر کف در میدان هستند این امر مهم است که فرماندهی کل انتظامی کشور و پلیس ایران را از سایر پلیس‌ها در دنیا متفاوت می‌کند.

وزیر کشور گفت: امروز انتظامی کشور به یک مدرسه تربیتی تبدیل شده که از دل آن شهیدان والامقام و معزز پر می‌کشد و این افتخار تمامی کارکنان در این مجموعه عظیم و مقدس است که در آن خدمت رسانی می‌کنند چراکه خداوند چنین توفیقی را به آن‌ها عنایت کرده که در خط مقدم دفاع از ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی ایران عزیز باشند.  

وحیدی با بیان اینکه نیرو‌های فراجا همچنان با بر تن داشتن لباس مقدس رزم در برابر دشمنان استوار ایستاده‌اند و آماده جهاد هستند، تاکید کرد: امروز دشمنان با ایجاد بی‌ثباتی و ناامن نشان‌دادن ایران اسلامی به‌دنبال بهانه و توطئه‌چینی هستند این در حالی است که کارکنان و نیرو‌های فراجا به عنوان فرزندان رهبر معظم و عزیز انقلاب آسایش و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند. ایجاد امنیت بزرگترین عبادت‌هاست لذا توطئه دشمنان در بی‌ثبات‌سازی و ناامن‌سازی ایران اسلامی به خطا می‌رود و هرگز به نتیجه نمی‌رسد.

وزیر کشور با اشاره به راه‌اندازی جنگ ترکیبی دشمن خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی کشور در برابر جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه وارد صحنه شد و این به عنوان یک مدال بزرگ و پرافتخار بر سینه عزیزان ما در پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: این فضای شهادت طلبی و خداخواهی و توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین دستاوردی است که فراجا را استوار و شکست ناپذیر کرده است از این رو دشمنان و همه کسانی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی توطئه می‌کنند، بدانند که انتظامی کشور مقتدرانه و صبورانه در میدان حاضر است. به شهدای‌مان افتخار می‌کنیم چراکه آن‌ها پرچم عزت و شرف ما هستند بنابراین در این مراسم پربرکت با شما عهد می‌بندیم که راه شما را ادامه می‌دهیم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->