جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
سرخط خبرها

اسرائیل: ایران خطر بزرگ سایبری محسوب می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۱۶۳۲
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
اسرائیل: ایران خطر بزرگ سایبری محسوب می‌شود
رئیس نهاد سایبری رژیم صهیونیستی در پشت تهدیدهای خود علیه ساختار سایبری ایران، وحشت خود را از این توانمندی‌های جمهوری اسلامی پنهان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پایگاه خبری وای نت در خبری در این رابطه نوشت: گابی پارتینوی که به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرای می‌کرد، گفت: ایران تهدید و خطر اصلی ما در صحنه داخلی است.

او در عین حال تهدید کرد هر کسی که اقدام به انجام حملات سایبری علیه اسرائیل می‌کند، باید هزینه‌های آن را بپردازد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، پارتینوی که صبح امروز به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، اعتراف کرد: ایران خطر بزرگ سایبری محسوب می‌شود. این مقام صهیونیست با اشاره ضمنی به ایران و حزب الله ادعا کرد که طرف‌‌هایی که شهروندان اسرائیلی را تهدید می‌کنند، هزینه آن را پرداخت خواهند کرد.

در همین راستا وای نت از این مقام سایبری اسرائیل پرسید چرا در تهدیدهایش هیچ اشاره‌ای به روسیه نمی‌کند، باز هم بدون اشاره به روسیه ادعا کرد تمامی حملات و هکرها ما را می‌آزارند و ما خود را برای این حملات آماده می‌کنیم.

به نوشته این رسانه عبری زبان، در حالی مقام اسرائیلی ایران را بزرگترین تهدید سایبری برای (رژیم صهیونیستی) معرفی کرد که مدیر اینترنت کاخ سفید و مشاور بایدن که بعد از سخنرانی مقام اسرائیلی پشت تریبون آمده بود، روسیه و چین را خطرات سایبری جهان غرب معرفی کرد.

در ادامه گزارش آمده است، اما ظاهرا پارتینوی فقط ایران را خطر اصلی برای اسرائیل بر می‌شمارد و حتی این مقام به نام شماری از فعالان سایبری ایران هم اشاره کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->