اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است
سرخط خبرها

جانشین فرمانده نزاجا: با پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی از مرز‌ها دفاع می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۷۱۶۵۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
جانشین فرمانده نزاجا: با پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی از مرز‌ها دفاع می‌کنیم
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید براینکه در ۱۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد، گفت: مرز‌های کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر نوذر نعمتی در اختتامیه هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانش‌آموزان درجه‌داری آموزشگاه‌های ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های استکبار جهانی را تحت رهبری امام راحل تا شروع جنگ تحمیلی خنثی و در این مسیر سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرد. ارتش همچنین هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده و همه مأموریت‌های خود را تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا با سربلندی پشت سر گذاشته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیرو‌های ارتش در تمامی مرز‌های کشور حضور دارند و شبانه‌روز مشغول حفظ و حراست از مرز‌ها هستند، ارتش همواره در کنار سایر نیرو‌های مسلح مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. ما در هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد و مردم با خیال راحت به زندگی خود بپردازند. مرز‌های کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان از ارتش توقع دارند در زمان وقوع بلایای طبیعی جزو اولین نفر‌هایی باشند که به یاری آن‌ها می‌شتابند. شما در ارتشی وارد شدید که در دوران ویروس منحوس کردنا در اولین ساعات همه‌گیری این ویروس در بین مردم حضور یافت و بلافاصله بیمارستان‌های صحرایی ایجاد و خدمات بسیاری به مردم ارائه کرد. ارتش در سال‌های پس از انقلاب در همه میدان‌ها ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و آمادگی خود را در جهت حفظ و حراست از مملکت ثابت کرده و هر جا که نیاز باشد، شما جوانان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آنجا حضور پیدا کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->