یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

شادکام امتیاز گرفت، شریعت امتیاز می‌خواهد!

  • کد خبر: ۱۷۱۹۹۹
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
شادکام امتیاز گرفت، شریعت امتیاز می‌خواهد!
بعد از تساوی دیروز یکی از دو نماینده استان، دیگر نماینده شهرمان امروز محکوم به کسب امتیاز است

هفته چهاردهم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور دیروز پیگیری شد و در گروه اول این رقابت‌ها امروز شریعت‌نوین در آخرین بازی هفته باید به مصاف عقاب تهران برود؛ جدالی که به میزبانی ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد و از ساعت ۱۷ انجام خواهد شد. تیم بحران‌زده محمد آتی‌ترک درحالی به مصاف میهمانش خواهد رفت که این آخرین بازی جزو شانس‌های آخر آن‌ها برای حفظ امید صعود به لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور است.

برد، واجب‎‌تر از نان شب

تیم فوتبال شریعت‌نوین مشهد امروز به هرسه‌امتیاز بازی نیاز دارد؛ امتیاز‌هایی که برای آن‌ها واجب‌تر از نان شب است و توقف یا شکست در این بازی، آن‌ها را از رقابت بالانشینی دور خواهد کرد. این تیم با شانزده امتیاز در جدول گزینه جدی سقوط است و اگر امروز هم نتواند سه‌امتیاز را بگیرد، به منطقه قرمز جدول می‌رسد. از سوی دیگر، عقاب تهران با چهارده امتیاز اولین تیم منطقه سقوط است و آن‌ها هم می‌خواهند با پیروزی در این بازی خودشان را از منجلاب سقوط بالا بکشند و در عوض میزبان را به ورطه نابودی بکشند.

بحران‌های شریعت پیش از بازی حساس

شاگردان آتی‌ترک هفته پیش شهرآورد جنجالی مشهد را درحالی به شاگردان نیکبخت‌واحدی در تیم شادکام واگذار کردند که الحق والانصاف از نظر فنی چیزی کمتر از حریف نداشتند و شاید تجربه بیشتر بازیکنان شادکام و کمی حاشیه مانع موفقیت آن‌ها شد. شریعت‌نوینی‌ها این روز‌ها مشکلات مالی زیادی هم دارند. تا جایی که این مشکلات رفته‌رفته صدای بازیکنان و کادر فنی را هم درآورده و اخراج چند بازیکن از اردوگاه این تیم به‌دلیل بی‌انضباطی هم مزید بر علت شده است تا وضعیت در اردوگاه شریعت‌نوین بحرانی باشد. ساسان رجب‌زاده و دروازه‌بان سوم این تیم جدیدترین اخراجی‌های شریعت‌نوین هستند که دست این تیم را در پوست گردو گذاشته است.

توقف شادکام در خانه سامیت

روز گذشته در جریان رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم شادکام مشهد در تهران به مصاف سامیت این شهر رفت که در پایان تلاش دو تیم برای کسب پیروزی بی‌ثمر ماند. در این دیدار که با نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید، علیرضا صادقی تک گل تیم شادکام مشهد را به ثمر رساند. مشهدی‌ها در شرایطی مقابل صدرنشین جدول به تساوی رسیدند که با از دست دادن دو امتیاز این بازی کمی از شانس صعود به پلی‌آف دور شدند.

نیکاپارس به شادکام رسید

در یکی دیگر از دیدار‌های حساس این هفته، شاگردان حسن اشجاری در نیکاپارس چالوس توانستند مقابل میزبان‌شان پارسا صنعت شرق به برتری برسند. بردی که آن‌ها را از حیث امتیازی در جدول به شادکام رساند تا هر دو تیم ۲۲ امتیازی شوند. به این ترتیب اگرچه شاگردان نیکبخت جایگاه سوم جدول را به لطف تفاضل گل بهتر حفظ کردند، اما حالا یک رقیب دیگر در راه صعود به پلی آف پیش چشم خود می‌بینند.

در جدال پایین جدولی‌ها هم نوین کشاورز علی‌آباد توانست از سد آکادمی کیا بگذرد. دیگر دیدار مهم هفته بازی سرخ‌پوشان پاکدشت تیم دوم جدول با مردان پاشا بود که با برتری ۴ بر ۰ پاکدشتی‌ها به پایان رسید. با این برد سرخ‌پوشان در رتبه دوم جدول از شادکام مشهد فاصله گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->