مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی
سرخط خبرها

معاون وزیر ورزش: اظهارات علی دایی را تکذیب می‌کنم

  • کد خبر: ۱۷۳۱۶
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
معاون وزیر ورزش: اظهارات علی دایی را تکذیب می‌کنم
سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: این موضوع را که فدراسیون فوتبال خواهان انتخاب علی دایی بود و وزارت ورزش با این امر مخالفت کرده است، به شدت تکذیب می‌کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی علی‌نژاد بعد از پایان انتخابات فدراسیون تنیس‌روی‌میز درباره مسائل مختلف در جمع خبرنگاران به صحبت پرداخت.

 

یکی از سوال‌ها از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش پیرامون بحث رد صلاحیت علی دایی برای هدایت تیم ملی بود که خود این مربی در مصاحبه اش عنوان کرده است.

 

علی نژاد در این باره گفت: هر کسی حق دارد دیدگاه خودش را مطرح کند، اما باید بگویم که انتخاب سرمربی تیم ملی به ما مربوط نمی‌شود و در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال است. بنابراین من این موضوع که وزارت ورزش با سرمربیگری علی دایی در تیم ملی مخالفت کرده است را قویا تکذیب می‌کنم.

 

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت‌ورزش در بخش دیگری از صحبت‌های به اظهارات اخیر دادکان مبنی بر اینکه وزارتخانه دنبال مهندسی انتخابات است، واکنش نشان داد و گفت: اینکه یک سری افراد بدون مدرک برخی دیگر را متهم می‌کنند که اتفاق جدیدی نیست و برخی به این مسئله عادت دارند. معتقدم شبهه‌افکنی کار خوبی نیست.

 

ثبت‌نام انتخابات در حال انجام است و من هم مانند سایر اعضای مجمع یک رای خواهم داشت. وزارت ورزش به دنبال سلامت انتخابات است و کسی به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب خواهد شد که منتخب مجمع باشد و هیچ کسی نمی‌تواند نظر خود را به اعضای مجمع تحمیل کند. به نظرم بیان این مسئله بیش از اینکه اتهام به وزارت ورزش باشد توهین به اعضای مجمع است.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->