استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم
سرخط خبرها

پاکستان حمله تروریستی زاهدان را به‌شدت محکوم کرد

  • کد خبر: ۱۷۳۲۶۲
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
پاکستان حمله تروریستی زاهدان را به‌شدت محکوم کرد
وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله تروریستی امروز در زاهدان را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، پاکستان حمله تروریستی امروز شنبه در شهر زاهدان که منجر به جان باختن ۲ نیروی امنیتی ایرانی شد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص آمده است که اسلام آباد با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرد و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می‌کند.

این بیانیه بر همبستگی کامل پاکستان با دولت و ملت ایران در مبارزه مشترک علیه معضل تروریسم تاکید کرده است.

سردار دوستعلی جلیلیان ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران، در مورد خنثی شدن حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان، گفت: صبح امروز کلانتری ۱۶ زاهدان که برای ارائه خدمات قضائی و انتظامی به شهروندان، پذیرش ارباب رجوع و مراجعه کنندگان بود، تعداد چهار نفر تروریست و گروهک‌های معاند با پوشش ارباب رجوع به درب کلانتری ۱۶ آمده و وارد کلانتری می‌شوند. سرباز نگهبان با یک اقدام شجاعانه قصد جلوگیری از ورود این افراد را داشته که توسط معاندین، به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی اضافه کرد: اعضای گروهک‌های معاند، بعد از ورود به داخل کلانتری، قصد ورود به فضای اداری و اتاق‌های کلانتری که تعدادی از شهروندان هم بودند را داشتند که با اقدامات شجاعانه پرسنل کلانتری، از ورود آن‌ها جلوگیری و در همان ابتدای این حرکت، یکی از اعضای تروریست‌ها به هلاکت می‌رسد. نزدیک به یک ساعت، درگیری با این چهار تروریست ادامه پیدا می‌کند، در اقدام مقابله به مثل پرسنل کلانتری ۱۶، در حالی که اعضای گروهک‌های معاند به انواع سلاح‌ها شامل جلیقه انتحاری، نارنجک، سینه خشاب، سلاح‌های انفرادی و جمعی و ... مجهز بودند، اما حجم آتش همکاران نیروی انتظامی حاضر در محل کلانتری به حدی بود که در همان ابتدای عملیات، هر چهار نفر اعضای گروهک‌ها به هلاکت رسیدند. در این حمله تروریستی، دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز شهید شدند.

وی خطاب به اعضای گروهک‌های معاند گفت: نیروی‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و نظامی با اینگونه اقدامات افراد نابخرد، با جدیت برخورد می‌کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->