ویدئو | ضرورت بازنگری فوری حفاظت برای پایان تراژدی شهادت محیط‌بانان ویدئو| تصاویر هوایی از پارکینگ‌های مرز مهران ویدئو| خدمات شبانه روزی اتوبوسرانی مشهد در مرز چذابه به زائران اربعین حسینی ویدئو | بخشی از اعترافات جاسوسی که اطلاعات هسته‌ای را به اسرائیل لو داده بود موشن گرافی | دستاورد‌های جنگ تحمیلی ۱۲ روزه: همبستگی ایرانیان موشن گرافی | دستاورد‌های جنگ تحمیلی ۱۲ روزه: بمباران پایگاه هوایی العدید آمریکا در قطر ویدئو| نسل بدون خانه در تهران و مشهد کافه شهر | جایی که تردید‌ها راه به یقین می‌دهند ویدئو| نمایی هوایی از شرایط آخرالزمانی در غزه اینفوگرافی| علائم هشدار دهنده نابودی کلیه ویدئو | «دروزی‌ها» را بیشتر بشناسید | اقلیتی مذهبی با هویت مرموز هزار ساله ویدئو | تایم‌لپس زیبا از حضور زائرین پیاده اربعین در موکب فرهنگی شهرداری مشهد در نجف اشرف ویدئو | دومین روز از خدمت رسانی شبانه روزی شهرداری مشهد به زائرین در مرز چذابه ویدئو| سیل مرگبار در هند ویدئو| ثبت تصویر جدید از پلنگ ایرانی در فیروزکوه اینفوگرافی| قوانین قهرکردن در زندگی دو نفره ویدئو| هم‌نشینی یوز و گورخر در کنار آب! ویدئو | رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی درباره شهید کامیاب چه گفتند؟ کارتون شهر | کم آبی
سرخط خبرها

ویدئو | بازداشت ۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی با هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان

بر اساس گزارش‌های دریافتی صداوسیما، ۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
  • کد خبر: ۱۷۳۹۵۶
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
  • ۱

اینجا ببینید:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
1
یعنی کسی حق را بگه میشه دشمن خدا مولانا حفظ کند با گفتن حرف حق بدجور مسئولین نالایق را اذیت کرده که هه علیه اش مستند میسازند بابا درس خواندن مگر عیبه هزاران طلبه چینی ، عرب ،پاکستانی و افغانی در قم درس میخونند یه مستندی از اونجا هم تهیه کنید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->