برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
سرخط خبرها

آخرین خبر‌ها از برف گیلان/ قطعی آب و برق در پی بارش شدید برف در گیلان

  • کد خبر: ۱۷۴۵۶
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
  • ۱
آخرین خبر‌ها از برف گیلان/ قطعی  آب و برق در پی بارش شدید برف در گیلان
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: در حال حاضر از ۷۰۰ هزار مشترک گیلانی متاثر از بارش شدید برف، آب شرب ۱۲ هزار مشترک در استان قطع است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید محسن حسینی افزود: آب شرب در شهر‌های فومن، ماسال، صومعه سرا و رحیم آباد براثر بارش شدید برف قطع شده است.
وی تصریح کرد: در تلاشیم با دیزل ژنراتور و با کمک همکاران شرکت برق، شبکه آبرسانی این مناطق را راه اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه آب شرب دیگر شهر‌هایی که برق آن‌ها دچار مشکل شده، دچار افت فشار شده، اما قطع نیست، اظهار کرد: بدلیل اینکه آب شرب آپارتمان‌ها از طریق پمپ تامین می‌شود، ممکن است که شهروندان با قطعی آب شرب روبرو شوند.
براساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارش برف تا ظهر امروز از غرب استان و تا عصر و شب از نواحی مرکزی و شرق استان خارج شود.


قطع برق ۲۴۶ هزار مشترک در گیلان در پی بارش برف


در همین حال حمیدرضا حکمت، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز گفت: به علت بارش سنگین برف تعداد مشترکان بدون برق در استان از ۹۰ هزار به ۲۴۶ هزار مشترک افزایش یافته است.


افزود: با توجه به بسته بودن راه‌های اصلی و فرعی نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق نمی‌توانند با خودرو برای رفع خرابی‌ها و مشکلات عازم این مناطق شوند؛ از این رو مجبورند پیاده اعزام شوند که زمان بر است.
وی پارگی سیم‌های برق بر اثر بارش سنگین برف، سقوط شاخه‌های درختان بر کابل‌های برق و مسدود بودن راه‌ها و غیرممکن شدن تردد به برخی از این مکان‌ها و رفع خرابی‌ها را از دلایل طولانی شدن قطع برق عنوان کرد.


حکمت شهر‌های دچار قطعی برق را رشت، صومعه سرا، فومن، شفت، انزلی، رضوانشهر، لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه عنوان و تصریح کرد: بیشترین قطعی برق در شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان بوده است.
وی از مردم خواست که به هیچ عنوان به سیم‌های پاره شده و یا آویز شده دست نزنند و در صورت مشاهده با شماره ۱۲۱ فوریت‌های برق و یا شماره ۳۳۶۶۵۰۰۰ اطلاع دهند.


هیچ پروازی از فرودگاه رشت انجام نمی‌شود


غلامرضا کریم، مدیر کل فرودگاه گیلان اعلام کرد: تمامی پرواز‌های فرودگاه رشت تا اطلاع ثانوی لغو است و حداقل تا عصر امروز امکان انجام هیچ پروازی به صورت نشست و برخاست در این فرودگاه وجود ندارد.


وی افزود: علی رغم تمام تلاش‌ها برای بازنگه داشتن باند پروازی با توجه به بارش سنگین برف و تداوم آن، از شب گذشته تمامی پرواز‌ها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و کاهش دید افقی لغو شده است.
وی عنوان کرد: در صورت بهبود وضعیت و امکان انجام پرواز موضوع به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.



آخرین خبر‌ها از برف گیلان/ قطعی  آب و برق در پی بارش شدید برف در گیلان

مسیر‌های منتهی به رشت مسدود است


سرهنگ حسین محمدپور، فرمانده پلیس راه گیلان گفت: با توجه به بارش برف شدید و مسدود بودن برخی از مهمترین مسیر‌های منتهی به رشت، خودرو‌ها از تردد به سمت مرکز استان خودداری کنند.


وی اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برف طی ۲۴ ساعت گذشته مسیر آزاد راه رشت به قزوین و جاده رشت به فومن مسدود شده، اما همه مسئولان در تلاش برای بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مسیر سراوان به سمت فومن نیز مسدود شده، مسئولان راهداری استان گیلان و شهرداری رشت در حال بازگشایی این مسیر هستند و از تمامی مردم نیز تقاضا می‌کنیم در این شرایط از خودرو‌های شخصی به هیچ وجه استفاده نکنند.


وی بیان کرد: افرادی که در مرکز استان گیلان نیز سکونت دارند و قصد ورود به رشت را دارند به دلیل نامساعد بودن راه‌ها و بارش شدید برف از هرگونه تردد به سمت مرکز استان خودداری کنند، چون مسیر‌ها قابل تردد نیستند.


فرمانده پلس راه استان گیلان بیان کرد: همچنین مسئولان راهداری، هلال احمر و سایر نهاد‌ها در حال پاکسازی جاده‌ها هستند تا مسافرانی که در جاده‌ها به دلیل بارش برف و مسدود شدن راهها، گرفتار شده اند را به اماکن امن هدایت کنند.


محمدپور خاطرنشان کرد: تمام نیرو‌ها پای کار هستند و در صحنه حضور دارند و تمام تلاش ما این است که به زودی این مسیر‌ها بازگشایی شوند البته یکی از دلایل ماندن مسافران در جاده ها، عدم رعایت نکات ایمنی از سوی آنان است، چون بار‌ها اعلام شد که بدون زنجیر پرخ در جاده‌ها تردد نکنند.

 

اطلاعیه شماره یک قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی کشور

در همین حال بر اساس اعلام قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی کشور، در حال حاضر تمام راه‌های شریانی کشور به جز محور قزوین-رشت باز است.


در پی تغییرات جوی و کاهش شدید دما و بارش برف و کولاک شدید در اغلب محور‌های شمال، شمال غرب و مرکز کشور به ویژه در استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و با تلاش شبانه روزی راهداران و همکاران پلیس راه در راه‌های برفگیر، کلیه محور‌های شریانی مواصلاتی کشور که درگیر بارش برف بوده‌اند، به جز محور قزوین-رشت، باز است و تردد روان در آن‌ها جریان دارد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mehdi
Singapore
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
1
یک [عده] توی #ستاد_مدیریت_بحران دارن حقوق و مزایا میگیرن که در این شرایط به مردم کمک کنن. با این که از چند روز قبل #هواشناسی هشدار داده، هیچکدوم [...] پیداشون نیست.
#[...]
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->