شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد
سرخط خبرها

۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارند

  • کد خبر: ۱۷۴۶۴۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارند
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس نامطمئن (غیرمقاوم) در سطح کشور داریم و در حوزه مسکن مهر نیز موضوع تامین فضای آموزشی مغفول مانده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا خان‌محمدی با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور در هفته گذشته عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز کشور در تهران گردهم آمدند که ماحصل آن، اجماع برای دستیابی به تعهد ۱۶ هزار میلیارد تومانی در سال آینده بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: اکنون با در دست داشتن هشت هزار و ۹۷۸ پروژه، دومین دستگاه کشور از لحاظ تعداد پروژه‌های عمرانی هستیم.

به گفته وی، برای مدارس در دست استفاده نیز با اجرای طرح شهید عجمیان، ضمن تهیه وسایل و امکانات مورد نیاز برای مدارس هدف، دانش آموزان و معلمان در قالب گروه‌های جهادی نسبت به شاداب‌سازی و بهسازی مدارس اقدام می‌کنند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز، اظهار کرد: اکنون بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس نامطمئن (غیرمقاوم) در سطح کشور داریم و در حوزه مسکن مهر نیز موضوع تامین فضای آموزشی مغفول مانده است.

ناصر قفلی ادامه داد: از سال ۱۳۷۷ تشکل مدرسه سازی در کشور راه اندازی شد که دستاورد‌های خوبی داشته است. ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز کمک‌های خوبی به ما داشته‌اند و مدارس مورد نیاز تامین شده است.

وی ادامه داد: با رشد ورود اتباع و افزایش مهاجرت‌ها که غالباً به دلیل خشکسالی و ریزگرد‌ها ایجاد شده، مشکلاتی برای این حوزه به وجود آمده است.

قفلی در پایان گفت: مساعدت ارتش در ساخت آموزشگاه‌های مورد نیاز در مجتمع‌های تخصصی مرتبط و فراهم نمودن فضای آموزشی برای آن‌ها مورد انتظار ماست.

در ادامه ابوالفضل هندویان یکی از خیرین مدرسه‌ساز از خطر احتمالی سه شیفته شدن مدارس ابراز نگرانی کرد و افزود: همه ما درگیر این مشکل هستیم و اکنون با کمبود زمین مواجه هستیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->