آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کشف ۷۵۰ کیلوگرم مورفین و تریاک و بازداشت ۳ سوداگر مرگ در تهران

  • کد خبر: ۱۷۴۸۲۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کشف ۷۵۰ کیلوگرم مورفین و تریاک و بازداشت ۳ سوداگر مرگ در تهران
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۶۹۹ کیلوگرم مورفین از سه قاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس استان البرز کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: درپی اقدام اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و اداره اطلاعات غرب استان تهران مشخص شد افرادی در امر تهیه و توزیع محموله‌های سنگین موادمخدر فعالیت دارند و اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد حوزه شهریار و شهرستان فردیس کرده‌اند که با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت جدی در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی ماموران پلیس و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان فردیس و با همکاری پلیس استان البرز، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دیشب، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و شهرستان فردیس با توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا موفق به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر شدند. در ادامه نیز اقدام به شناسایی متهم سوم کرده و با ورود به منزل وی، این فرد را نیز در فردیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته وی ماموران پلیس در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده در شهرستان فردیس استان البرز، ۶۹۹ کیلو و۹۵۰ گرم مرفین و ۵۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند. همچنین یک دستگاه خودروی سواری کیا مدل اوپتیما را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال سه متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و به همراه موادمخدر مکشوفه به دادسرا ارجاع شدند. تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی این افراد همچنان در دستورکار است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->