تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: همه توان خود را برای برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» به‌کار می‌گیریم

  • کد خبر: ۱۷۵۰۸۶
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
شهردار مشهد مقدس: همه توان خود را برای برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» به‌کار می‌گیریم
جلسه هماهنگی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه هماهنگی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و شماری از مدیران استانی و شهری برگزار شد و براین اساس قرار است اختتامیه این اجلاسیه در ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی در این نشست گفت: با توجه به تأکید وزیر کشور برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه مجاهدان در غربت، برگزاری این اجلاسیه با حضور فرماندهان گروه‌های جهادی و هیئت‌های دیپلماتیک از کشور‌های مختلف برای استان خراسان رضوی یک فرصت مغتنم است.

یعقوبعلی نظری افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه باید همکاری لازم را داشته باشند. وی با تأکید بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری و انعکاس هر چه بهتر این رویداد، ادامه داد: این اجلاسیه مردم نهاد هرسال هم زمان با شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود. نظری مهم‌ترین هدف از برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت را قدردانی و تجلیل از مجاهدانی که با اتکا و با قدرت ایمان و با نگاه به اسوه‌هایی همچون حضرت رضا (ع) دست از مجاهدت برنداشتند، عنوان کرد و گفت: آن‌ها همه تلاش و کوشش خود را انجام دادند که بتوانند خدمتی به مکتب ارزشمند اسلامی داشته باشند.

همچنین شهردار مشهد در ادامه گفت: این اجلاسیه فرصت بسیار خوبی برای تعامل با مهمانان کشور‌های مختلف است و ما خرسندیم که در شهرداری مشهد میزبان این اجلاسیه هستیم؛ از این رو همه توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به کار خواهیم گرفت.

در ادامه سردار طهرانی مقدم، دبیر کل هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در این اجلاسیه پرداخت.

وی بیان کرد: افتتاحیه هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت به عنوان یک اجلاس مردم نهاد و مردم بنیاد در ایام شهادت امام رضا (ع) در دامغان برگزار می‌شود و همایش علمی و مراسم اختتامیه اجلاسیه با حضور فرماندهان گروه‌های جهادی و مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری در تالار قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گفته طهرانی مقدم در مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت برای اولین بار جایزه جهانی اجلاسیه به هشت نفر از منتخبان حوزه مقاومت اهدا می‌شود. همچنین برگزاری نمایشگاه «غریب تا غریب» که جلوه کوچکی از نماد غربت، عاشورا و کربلاست، در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر به مدت ۱۰ روز و برگزاری جلسه بین المللی شب شعر مقاومت با حضور شعرای کشور‌های مختلف، از بخش‌های جانبی این اجلاسیه به شمار می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->