ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

قیمت این خودرو ۲هزار میلیارد تومان است! + عکس

  • کد خبر: ۱۷۵۹۲۶
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
قیمت این خودرو ۲هزار میلیارد تومان است! + عکس
فراری ۴۱۲ P یک خودروی مسابقه‌ای نمادین است که در دهه ۱۹۶۰ اثری بی‌نظیر و ماندگار در دنیای اتومبیل‌رانی بر جای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فراری ۴۱۲ P دارای بدنه‌ای براق و آیرودینامیک ساخته شده توسط پینین‌فارینا بود. این فراری ۴۱۲ P برلینتا تأثیری سریع داشت و در مسابقات قهرمانی جهانی FIA شرکت کرد.‌ای خودرو در سال ۱۹۶۷ تولید شد و توسط تیم سرهنگ رونی هور خریداری شد. این خودرو با رنگ قرمز مسابقه‌ای ایتالیایی با دماغه آبی کمبریج، یکی از دو خودروی ۴۱۲ P بود که در آن سال در کمپین تبلیغاتی حضور داشت.

این خودرو که توسط ریچارد آتوود و لوسین بیانکی هدایت می‌شد، در مجموع ۱۰۰۰ کیلومتر اسپای بلژیک به مقام سوم رسید و به فراری کمک کرد تا عنوان خود را در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۱۹۶۷ حفظ کند.

شاسی ۰۸۵۴ همچنین قبل از خرید دیوید پایپر، در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز ۱۹۶۷ و مسابقه ۶ ساعته برندز هاچ در بریتانیا شرکت کرد.

پایپر از آن برای رقابت در مسابقات پاریس ۱۰۰۰ کیلومتر، ۹ ساعته کیالامی و ۳ ساعته کیپ‌تاون استفاده کرد. تحت مالکیت پایپر، در طول سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۶۹ در اروپا و آفریقای جنوبی مسابقه داد.

در سال ۱۹۶۹، این خودرو توسط کریس کورد، نوه E. L. Cord، که شرکت خودروسازی Cord را تأسیس کرد، خریداری شد. بعداً دست به دست شد و از مجموعه‌های لرد آنتونی بامفورد، سر پل وستی، جان مک‌کاو و بروس مک‌کاو گذشت و مالک فعلی آن را به دست آورد. سپس تحت یک بازسازی پرزحمت نه ساله قرار گرفت که شامل بازسازی بدنه اصلی و رنگ‌بندی مسابقه‌ای آن روز‌های تیم سرهنگ رونی هور بود.

این فراری ۲۰۰۰ میلیارد تومان است + تصاویر

در زیر کاپوت، یک موتور قدرتمند V ۱۲ قرار داشت که قادر به تولید اسب‌بخار چشمگیر و عملکرد مهیج در پیست بود.

فراری ۴۱۲ P اساساً نسخه جاده‌ای ماشین مسابقه‌ای مدل ۳۳۰ P ۳ بود که در فیلم "فورد و فراری" به طور برجسته ظاهر شد. خودرو‌های سری P، جانشین فراری ۲۵۰ LM بودند که برای رقابت در مسابقات استقامتی خودرو‌های اسپرت/GT ساخته شدند، از جمله این خودرو که در حراج امسال RM Sotheby در مونتری به نمایش درآمد.

شاسی ۰۸۵۴ یکی از دو خودروی اصلی ۴۱۲ P است. از زمان بازسازی آن، به طور فعال در نمایشگاه‌های سراسر ایالات متحده به نمایش گذاشته شده است. این خودرو با کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر، در آخرین حراجی به قیمت ۴۰ میلیون دلار، یعنی معادل ۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->