پاسخ به چند پرسش‌های متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت های زلزله ۵ ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۳۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر + فیلم زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳ در تیراندازی خونین کانادا، ۲ ایرانی کشته شدند | قاتل خودکشی کرد
سرخط خبرها

۱۲۹ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد

  • کد خبر: ۱۷۶۱۰۷
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
۱۲۹ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد
مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز حمیدرضا نجف‌پورکردی از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته از دوم اردیبهشت تا اول خرداد ۱۴۰۲ عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ یاد شده شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که برای ۷۰۲ عضو واریز شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، سود سال مالی ۱۴۰۲ بعد از برگزاری مجمع و محاسبه سود طبق روال و براساس سهم هر کدام از اعضا به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: به دنبال تکریم جایگاه فرهنگیان و حفظ کرامت اعضای بازنشسته در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی از نهاد‌های متولی و مسئول این کار، سهم‌الشرکه به حساب آن‌ها اعمال خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اضافه کرد: پرداخت سهم الشرکه علاوه بر بازنشستگان عضو موسسه در بازه زمانی یاد شده، شامل اعضای بازخرید، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها نیز می‌شود.

نجف‌پورکردی تصریح کرد: با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه از طریق سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای موسسه به آدرس szf.satpay.ir، واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

وی تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند. همچنین فرهنگیان عضو می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف پنج درصد حقوق و مزایا از طریق مبادی مذکور اقدام کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->