آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گرما در کره‌جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت

  • کد خبر: ۱۷۷۳۴۸
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
گرما در کره‌جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت
شمار جان باختگان گرمای شدید در کره جنوبی روز چهارشنبه به ۲۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار افرادی که بر اثر گرمای شدید در کره جنوبی جان خود را از دست دادند روز چهارشنبه به ۲۳ نفر افزایش یافت.  

خبرگزاری «آناتولی»، این رقم را سه برابر شمار جان باختگان در موج گرمای سال ۲۰۲۲ در این کشور اعلام کرد.

مقامات کره جنوبی هشدارموج گرما را به  سطح «جدی» رسانده اند که بالاترین سطح در سامانه هشدار چهار مرحله‌ای است. روز سه شنبه  این رقم ۲۱ نفر بود که با احتساب ۲ مورد فوتی روز چهارشنبه این آمار به ۲۳ نفر رسیده است.

این کشور از اواسط ژوئن هوای بسیار گرم را تجربه کرده است. دما در بسیاری از مناطق  کره جنوبی به ۳۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

تحقیقات جدید همچنین نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از جمعیت جهان در ماه گذشته گرمای بی‌سابقه را مشاهده کردند.

به گزارش شبکه خبری «ان بی سی» دانشمندان اروپایی گفتنه‌اند که ژوئیه تقریباً به طور قطع گرم‌ترین ماه تمام دوران بوده است.  

روزنامه «گاردین» نیز نوشت در شهر «فینیکس» در ایالت «آریزونا» در آمریکا در این ماه حد نصاب ۲۷ روز متوالی بالای ۴۳ درجه سانتیگراد را داشته و تا کنون ۲۵ مورد مرگ ناشی از گرما در سال جاری گزارش شده است. گرما زدگی در این شهر به حدی بوده که اکثر تخت‌های بیمارستان‌های آریزونا پر شد.

استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع در آمریکا بسیار رایج‌تر از اروپاست، اما بسیاری از مکان‌ها در آمریکا هنوز برای مقابله با گرمای فوق‌العاده تابستان آماده نشده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->