آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

زلزله ۴/۴ ریشتری در سرعین

  • کد خبر: ۱۷۸۴۴
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
زلزله ۴/۴ ریشتری در سرعین
زمین‌لرزه ۴/۴ ریشتری شهر سرعین در استان اردبیل را لرزاند.

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه ژئوفیزیک وابسته به دانشگاه تهران اعلام کرد: این زمین‌لرزه در ساعت ۰۱:۱۵:۴۱ بامداد یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ و در عمق ۶ کیلومتری زمین، شهر سرعین در ۱۰ کیلومتری شهر اردبیل، مرکز استان اردبیل به وقوع پیوست.

محل دقیق این زمین‌لرزه، ۷ کیلومتری سرعین، ۱۱ کیلومتری اردیموسی و  ۱۲ کیلومتری نیر در استان اردبیل بوده است.

 این زمین‌لرزه موجب شد مردم در سرعین و اردبیل به کوچه و خیابان‌ها بیایند.

این زمین‌لرزه در شهرهای آستارا، تالش، رضوان‌شهر، ماسال و برخی مناطق مجاور گیلان با استان اردبیل نیز احساس شد.

ترس از زلزله در اردبیل ۲۷ نفر را به بیمارستان کشاند
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: پس از وقوع زلزله بامداد یکشنبه ۲۷ نفر ر اردبیل به خاطر هراس و استرس ناشی از زلزله به بیمارستان مراجعه کرده و تحت معاینه و مراقبت قرار گرفتند.

فرهاد عبدالعلی‌پور افزود: بجز ترکیدگی داخلی برخی از ساختمان‌ها هیچ خسارتی تاکنون از گزارش نشده است.

وی بیان کرد: ماموران هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و مدیریت بحران در همان لحظه وقوع زلزله در حالت آماده‌باش بوده و تیم ارزیابی به برخی مناطق روستایی اعزام شد.
 
منبع: ایرنا


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->