خبرنگار سوری: مردم ایران به رئیس جمهور خود اعتقاد داشتند رکوردشکنی و رونق، دستاورد دولت رئیس‌جمهور شهید در هنرهای نمایشی و موسیقی حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش «جنی ارپنبک» برنده جایزه بوکر بین‌المللی ۲۰۲۴ شد ویدئو | خاطره‌گویی راوی دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «سیدابراهیم» ویدئو | روایت وحید یامین‌پور، مجری تلویزیون، از دیدار عجیب مادر یک شهید با شهید رئیسی درباره «لاک‌پشت و حلزون» که پس از گذشت سه سال پروانه نمایش گرفت + بازیگران و خلاصه داستان قطعه «ما بازمی‌گردیم» تقدیم به شهدای خدمت + فیلم عَلَم خدمت شهیدان بر زمین نمی‌افتد «فرمان مرادی» نوازنده و سازنده ساز درگذشت برگزاری کارگاه نقاشی خلاقانه با موضوع شهید خدمت در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) سروده شاعر هندی برای رئیس‌جمهور شهید | او صدای ملتی مظلوم بود صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری «قاف تماشا» برای پاسداشت مقام شهید جمهور منتشر شد + فیلم پخش ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز آزادسازی خرمشهر (۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گرامیداشت زنده‌یاد حمید منوچهری در برنامه «مرصع» + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۷۸۵۶۳
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
گرامیداشت زنده‌یاد حمید منوچهری در برنامه «مرصع» + زمان پخش
برنامه «مرصع» شبکه چهار سیما به پاسداشت زنده‌یاد حمید منوچهری هنرمند فقید عرصه رادیو و دوبله می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه تلویزیونی «مرصع» این هفته در گفتگو با ایوب آقاخانی و امیر منوچهری فرزند زنده‌یاد حمید منوچهری به پاسداشت این هنرمند فقید عرصه رادیو و دوبله می‌پردازد.

«مرصع» مجله هنری شبکه چهار سیما است که با اجرای اسماعیل باستانی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویداد‌های هنری روز در فواصل مختلف با چهره‌ها و فعالان هنری گفتگو می‌کند. گفتگو‌هایی که هر یک در زمان‌بندی‌های کوتاه انجام می‌شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.

جدیدترین قسمت از این برنامه به بزرگداشت زنده یاد حمید منوچهری هنرمند و گوینده پیشکسوت رادیو، دوبله و بازیگری می‌پردازد که امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد روی آنتن می‌رود.

ایوب آقاخانی هنرمند و مدرس تئاتر و بازیگر رادیو، تئاتر و تلویزیون یکی از مهمانان برنامه است که به ویژگی‌های زنده یاد حمید منوچهری به عنوان یک عضو طلایی از نسل طلایی سخن می‌گوید و نکاتی که حتی در زمان بستری در بیمارستان مساله این هنرمند فقید بوده است. همچنین امیر منوچهری نیز از دیگر ویژگی‌های پدرش می‌گوید.

برنامه «مرصع» با اجرای اسماعیل باستانی به تهیه‌کنندگی فرزام محبی، سردبیری محمد بخشایش و کارگردانی کیانوش الطافی در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می‌شود. بازپخش این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۲:۱۵ است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->