سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها
معاون وزیر بهداشت:

جعلی‌بودن نامه منتسب به وزارت بهداشت درباره کرونا

  • کد خبر: ۱۷۸۷۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
جعلی‌بودن نامه منتسب به وزارت بهداشت درباره کرونا
نامه‌ای که اخیرا در مورد ورود کرونا به ایران در فضای مجازی منتشر شده جعلی است و تاکنون هیچ موردی از این ویروس در کشور مشاهده نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اخیرا نامه‌ای با امضای بنده خطاب به رئیس جمهوری در فضای مجازی منتشر شده که به دروغ مدعی مشاهده مواردی از ویروس کرونا در کشور شده، این نامه جعلی است و از طریق مراجع قانونی ناشران این نامه پیگیری می‌شوند.

وی گفت: تاکنون هیچ مورد اثبات شده ویروس کرونای جدید در کشور نداشته‌ایم، اما تمهیدات بهداشتی و درمانی برای مواجهه احتمالی با این بیماری فراهم شده است.
جان بابایی افزود: معاونت درمان وزارت بهداشت به‌طور مستقیم با ریاست جمهوری مکاتبه ندارد و هرگونه مکاتبه با ریاست جمهوری از طریق دفتر وزارتی انجام می‌شود. ضمن اینکه شماره نامه و امضای معاون درمان در این نامه جعل شده است.

همچنین معاونت درمان وزارت بهداشت در مطلبی که در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه انتشار یافته،  نوشت، نامه مذکور دارای اشکالات فنی و نگارشی فراوانی از جمله موارد زیر است:
- شماره نامه این معاونت با «۲۷۰»  آغاز نمی‌شود.
- از لحاظ رعایت سلسله مراتب اداری، مکاتبه مستقیم با رییس محترم جمهوری از سوی این معاونت انجام نمی‌شود.
- در مکاتبات این معاونت  از «مهر آنی» استفاده نمی‌شود.
- شماره تلفن درج شده در انتهای این نامه اشتباه است.
- رونوشت‌های مندرج در نامه مغایر با سلسله مراتب اداری است.
- عنوان «اینجانب» در نامه‌های ارسالی معاونت درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درج نمی‌شود.

مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با پی‌گیری موضوع، خواستار برخورد جدی و قانونی با انتشار دهندگان این نامه جعلی شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->