ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها
چوب جوانی

پیام به بی‌تجربگی خود باخت

  • کد خبر: ۱۷۹۵۴
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
پیام به بی‌تجربگی خود باخت
تیم والیبال پیام خراسان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور در سالن مهران مشهد با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم فولاد سیرجان شد.
نادر نوروزی - لیگ برتر والیبال با برگزاری ۶ دیدار، در چهارچوب هفته هفدهم پیگیری شد و سبزجامگان پیام در این هفته از فولاد سیرجان در خانه پذیرایی کردند. مشهدی‌ها که پیش از این سابقه باخت به این تیم را نداشتند و در مجموعِ ۴ بازی فصل گذشته و در دیدار رفت برابر این تیم پیروز بودند، در این دیدار هم با بازگشت بازیکنان و سرمربی خود با روحیه‌ای بهتر از هفته‌های گذشته به سالن مهران پا گذاشتند. اکبر خداوردی، سرمربی پیام، که با شروع نیم‌فصل دوم قید حضور روی نیمکت این تیم را زده بود تا در ۳ بازی گذشته، به‌ترتیب محمد رضایی، رضا تابعی و حمید امیدوارنژاد پیام را هدایت کنند. خداوردی با بازگشت به این تیم، بازیکنان دیگری را هم که قید حضور در ترکیب را زده بودند دور خود جمع کرد تا پس از آغاز فصل دوم، پیام با چهره‌ای کامل‌تر و در قواره یک تیم لیگ برتری پای به میدان بگذارد.

ست اول | تجربه سیرجانی‌ها بلای جان پیام
روز گذشته در حالی نزدیک به نیمی از ظرفیت سالن پیام پر شده بود که میزبانِ تیم فولاد سیرجان ایرانیان بود، تیمی که در نیم‌فصل دوم با هدایت محمدرضا تندروان، سرمربی جدید خود، نتایج خوبی کسب کرده است و آماده حضور در پلی‌آف است. در طرف دیگر میدان، مشهدی‌ها که پس از کسب نتایج ضعیف جایگاه خود را در جدول از دست دادند به دنبال جبران نتایج و حضور دوباره در جمع ۸ تیم صعودکننده به پلی‌آف بودند. همین مسئله سبب شد ست اول دیدار با رقابت و نمایش نزدیک ۲ تیم پیگیری شود. در حالی که پیامی‌ها در ابتدای بازی موفق شدند از حریف خود پیش بیفتند، سیرجانی‌ها به‌تدریج با عملکردی بهتر در امتیازگیری و دفع حملات پیام، با جبران فاصله امتیازی، موفق شدند در ست اول ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند. امیرحسین ناوی که در چند هفته گذشته به رغم مشکلات پیام از خوب‌های این تیم در کسب امتیاز بود، در این دیدار هم به روند خوب خود ادامه داد، هم در دریافت و هم در کسب امتیاز.

ست دوم | دریافت‌های نجات‌بخش
در ست دوم در حالی که سیرجانی‌ها از ابتدا از حریف پیش بودند، پیامی‌ها به‌تدریج به حریف رسیدند و هم‌زمان با ورود مجتبی یوسفی به درون زمین پس از ۲ بازی غیبت و دریافت‌های نجات‌بخش او، توانستند از حریف پیش بیفتند تا در این ست، ۲۶ بر ۲۴ به برتری دست یابند، پیروزی امیدوارکننده‌ای که مشهدی‌ها را به این بازی برگرداند.

ست سوم | اشتباهات فردی مکرر و ست باخته.
اما ست سوم هم نمایشی بود از رقابت نزدیک ۲ تیم. پیامی‌ها در نیمه‌های این دست، دیگر نتوانستند پابه‌پای حریف پیش بروند. اشتباهات فردی بلای جان آن‌ها شد و ست سوم ۲۵ بر ۲۰ به سود فولاد سیرجان به پایان رسید.

ست چهارم | از جان گذشته‌ها در ست سرنوشت
پیامی‌ها که در مقابل دیدگان هواداران خود دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در این دست هرچه داشتند رو کردند و توانستند از ست سرنوشت، دست پر بیرون بیایند. شاگردان اکبر خداوردی در این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ بر میهمان سیرجانی فائق آمدند و کار را به ست پنجم کشاندند. حمایت هواداران حاضر در سالن در این ست عرصه را بر سیرجانی‌‎ها تنگ کرد و دست آخر نتیجه را به سود پیام رقم زد.

ست پنجم | بی‌تجربگی، جوانی، فاجعه
دست پنجم برای پیام ناباورانه دنبال شد. شاگردان خداوردی شروعی طوفانی در این ست داشتند و در پایان وقت استراحت فنی این دست، توانستند با نتیجه ۸ بر ۳ از سد سیرجانی‌ها بگذرند، اما در ادامه، غافل‌گیری‌ای بزرگ رقم خورد. در حالی که تماشاچیان حاضر در مهران تصور می‌کردند کار تمام است و پیام بعد از هفته‌ها به پیروزی رسیده است، سیرجانی‌‎ها با استفاده از بی‌تجربگی میزبان، ورق را برگرداندند تا جایی که کار در امتیاز ۱۳ این ست برابر شد و کار برای تیم خداوردی سخت گردید. در ادامه هم سیرجانی‌ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیروز دست شدند و نتیجه نهایی را ۳ بر ۲ به سود خود رقم زدند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->