زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

۱۷۷۰ نفر، قربانیان کرونا در چین

  • کد خبر: ۱۷۹۷۷
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
۱۷۷۰ نفر، قربانیان کرونا در چین
مقام‌های بهداشتی چین اعلام کردند که روز گذشته ۱۰۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا جان باختند و شمار قربانیان این بیماری به ۱۷۷۰ نفر رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، تارنمای رسمی کمیسیون ملی بهداشت جمهوری خلق چین بامداد دوشنبه، ۲۸ بهمن (وقت محلی) اعلام کرد که تاکنون یکهزار و ۵۶۳ مورد جدید از ابتلا به بیماری جدید کرونا ثبت شده و شمار کلی مبتلایان در این کشور به ۷۰ هزار و ۵۴۸ نفر رسیده است.

براساس این گزارش، روز گذشته در چین یکهزار و ۴۲۵ بیمار درمان شده از بیمارستان مرخص شدند و با مرگ ۱۰۵ نفر دیگر که ۱۰۰ مورد آن مربوط به استان هوبی مرکز شیوع این بیماری بوده، مجموع قربانیان کرونا در چین به ۱۷۷۰ نفر رسید.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه امسال) در شهر «ووهان» مرکز هوبی شروع شد، علاوه بر شهر و استان‌های چین به ۲۴ کشور دیگر در جهان نیز سرایت کرده است.

آمریکا، چین، سوئد، فرانسه، مالزی و فیلیپین از جمله کشور‌هایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها شناسایی شده‌اند.

دولت چین در حال بررسی راهکار‌های مختلف از جمله تولید و واردات دارو است تا بتواند هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کند.

کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی چین که زیر نظر دولت فعالیت می‌کند، در بیانیه‌ای آورده است که بشدت به تجهیزات پزشکی و دارو‌های بیشتر نیاز دارد و برای ساخت واکسن نیز لازم است از تجهیزات پیشرفته استفاده شود.

پیش از این وزارت بازرگانی چین در بیانیه‌ای خاطر نشان کرده بود که به شرکت‌ها و موسسات امکان می‌دهد تا بسرعت تجهیزات پزشکی و بهداشتی و اقلام ضروری مورد نیاز را از کشور‌های دیگر وارد کنند.

ماسک، تجهیزات پزشکی و آزمایشی، تست‌های سنجش ویروس، البسه ویژه برای خدمه بیمارستان‌ها، دارو و حرارت سنج از جمله اقلامی است که چین به آن‌ها نیاز دارد.
 
منبع: ایرنا


 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->