اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نکونام در محاصره گل‌نزن‌ها و مصدوم‌ها!

  • کد خبر: ۱۸۰۸۲۵
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
نکونام در محاصره گل‌نزن‌ها و مصدوم‌ها!
جواد نکونام لیگ برتر را در حالی آغاز کرده که گزینه‌های محدودی برای تعویض دارد. او در میان انبوهی از گل‌نزن‌ها و مصدومان قرار گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اینکه می‌گویند دست جواد نکونام خالی است و بازیکنان آن‌چنان شاخصی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد، ادعای بیراهی نیست.  

اگر نگاهی به آنچه در بازی استقلال مقابل سپاهان گذشت بیندازیم به این واقعیت ملموس می‌رسیم که سرمربی استقلال برای ایجاد تغییرات در ترکیب تیم خود با مشکلات بزرگی مواجه بود.

نکونام با اینکه گزینه‌های نسبتا مناسبی برای تزریق روحیه به خط دفاع یا حتی خط میانی در اختیار داشت، اما در خط حمله کاملا دستش خالی بود و به دلیل نداشتن مهره‌های کارآمد و گلزن نتوانست بازی باخته را دست کم با تساوی تاخت بزند.


نکونام در این بازی از سلمانی، رمضانی، بابایی و محمدی به عنوان بازیکنان تعویضی استفاده کرد.  رمضانی، بابایی و محمد درواقع جزو عناصر هجومی در اختیار سرمربی استقلال بودند تا شاید نتیجه را برگردانند، اما هیچ یک از این بازیکنان کمترین توفیقی در راه بازگرداندن نتیجه نداشتند و عملا به مردانی بیکار در خطوط هجومی استقلال تبدیل شدند.

رمضانی و بابایی با سابقه سیاه گلزنی در ترکیب استقلال که گاه در طول فصل تعداد گل‌های هردوی‌شان از تعداد انگشتان یک دست هم تجاوز نمی‌کند در این فصل به ناچار در استقلال ماندند و مهرداد محمدی نیز به دلیل مصدومیت هنوز به فرم بدنی مطلوب نرسیده و عملا نتوانسته در سه بازی ابتدایی لیگ برتر کمکی به نکونام کنند.

سرمربی استقلال بنا داشت از چهار بازی ابتدایی لیگ برتر دست کم به ۱۰ امتیاز برسد. او به تساوی در اصفهان و کسب یک امتیاز می‌اندیشید، اما به نظر می‌رسد با این حجم از بازیکنان ناکارآمد و گل‌نزن راهی سخت و دشوار برای رسیدن به آمال و آرزو‌های خود داشته باشد.

البته که استقلال هفته آینده نباید مقابل هم نام خوزستانی‌اش مشکل آن چنانی داشته باشد و به یقین پیروزی دیگری در این بازی در دسترس سرمربی استقلال است، اما بی تعارف جواد نکونام در بازی‌های بزرگ با بحران جدی مواجه خواهد شد به خصوص اینکه حالا ۳ امتیاز از سپاهان پس افتاده و یک بازی رو در رو را نیز به این تیم باخته است.

سرمربی استقلال تنها ارسلان مطهری را به عنوان یک نیروی نسبتا کارآمد در اختیار دارد که این بازیکن نیز ۱۸۰ دقیقه است گلی برای این تیم به ثمر نرسانده تا ضعف‌های استقلال در فاز گلزنی بیش از هر زمان دیگری بعد از بازی با سپاهان نمایان شود.

آنچه مسلم است سرمربی استقلال مقابل تیم‌های میانی چالش آن چنانی پیش رو نخواهد داشت. هرچند که همین استقلال مقابل ملوان نیز دچار سکته شد و به سختی از سد این تیم گذشت، اما با این داشته‌ها بعید است که بتوان از نکونام و تیمش یک مدعی درجه یک انتظار داشت و مدیران استقلال باید به سرعت در راستای تقویت تیم با جذب بازیکنان ممتاز به خصوص در خط آتش که به نظر می‌رسد پاشنه آشیل این تیم است، تیم بهتری را پدید آورند و با امید بیشتری در ادامه لیگ حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->