وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک
سرخط خبرها

دروازه‌بان شهرخودرو توبیخ شد

  • کد خبر: ۱۸۱۱۴
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
دروازه‌بان شهرخودرو توبیخ شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص صحبت‌های سیدمهدی رحمتی درباره داوری صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی مصاحبه مهدی رحمتی، دروازبان تیم شهرخودرو علیه داوری را نشر اکاذیب تلقی کرده و منطبق با ماده ۷۱ مقررات انضباطی، وی را به توبیخ کتبی محکوم کرد.

 

مهدی رحمتی پس از پیروزی ۳ بر یک شهرخودرو مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده بود و درمورد این مسابقه اظهار داشت: این پیروزی را تبریک عرض می‌کنم. نمی‌خواهم درمورد بازی حرف بزنم، اما می‌خواهم نکته‌ای را بگویم که حرف دل خیلی‌ها است. ادبیات من با سایر نفرات کمی فرق می‌کند. قصد اتهام زدن ندارم. کاری به اشتباهات قبلی داور مسابقه ندارم، اما این بار از ممبینی خواهش می‌کنم که فیلم بازی ما را ببیند و نظرش را درمورد اخطار‌های بی‌موردی که به بازیکنان ما داده می‌شد اعلام کند.

وی ادامه داد: باید خطاب به زاهدی‌فر هم بگویم که عقبه ما بازیکنان مشخص است؛ تجربه کافی داریم و شرایط را داخل و خارج از ایران مختلف را دیده‌ایم، اما این سبک از داوری را تاکنون ندیده بودم. از ممبینی خواهش می‌کنم ذهنیتی برای ما ایجاد نکنند تا قبل از بازی استرس شرایط داوری را داشته باشیم. از ممبینی می‌خواهم در چیدن داوری بیشتر دقت کند و دلخوشی‌ها را از مردم نگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->