انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

جشنواره فیلم کن کمیته انتخاب ۲۰۲۰ را معرفی کرد

  • کد خبر: ۱۸۱۳۹
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
جشنواره فیلم کن کمیته انتخاب ۲۰۲۰ را معرفی کرد
جشنواره بین‌المللی فیلم کن از هیات انتخاب آثار بخش‌های رسمی این رویداد سینمایی رونمایی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از ایندی‌وایر، روسای جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ کمیته انتخابی این دوره از مراسم را مشخص کردند که از تاریخ ۱۲ تا ۲۳ می (۲۳ اردیبهشت تا ۳خرداد) برگزار خواهد شد.

سال گذشته این جشنواره برای نخستین بار اعضای کمیته انتخابی خود را معرفی کرده بود که شامل ۴ زن بودند. امسال سه زن از دوره گذشته مجدداً حضور دارند و تعداد زنان نیز به پنج نفر افزایش یافته است.

در حالی هفت نفر از اعضای سال گذشته دوباره نامشان در این لیست دیده می‌شود که یک نفر به جمع آن‌ها اضافه شده تا تعداد آن‌ها به ۹ نفر برسد.

این اعضا توسط تری فریمو دبیر هنری جشنواره کن، کریستین ژون رئیس دپارتمان فیلم و استفانی لامومی که سال گذشته به عنوان مشاور هنری انتخاب شد، معرفی شدند.

سال گذشته جشنواره فیلم کن در حضور فیلمساز‌های زن موفق بود و چهار فیلم از ۲۱ فیلم بخش انتخابی رسمی جشنواره متعلق به کارگردان‌های زن بود. همچنین در آن سال متی دیوپ نه تنها اولین زن سیاه پوستی بود که در این جشنواره فیلم دارد بلکه توانست جایزه ویژه هیئت داوران کن را هم دریافت کند. به نظر می‌رسد فریمو و اعضایش این پیشرفت را حفظ و از حضور زنان در این جشنواره اطمینان حاصل کنند.

ویرجین آپیو: او بعد از تحصیل در رشته ادبیات مدرن، خبرنگار یک خبرگزاری مکتوب شد. او همچنین چندین مستند تلویزیونی در مورد سینما کارگردانی کرده است.

پل گرندسارد: او پیش از کارگردانی شش فیلم کوتاه در طی سال های۱۹۸۷ تا ۲۰۰۶ به عنوان مترجم فعالیت می‌کرده است. او پیش از آنکه در سال ۱۹۹۹ به جشنواره کن بپیوندد در یک جشنواره فرانسوی دیگر فعالیت داشت.

لورن جیکوب؛ پس از تحصیل کوتاهی که در رشته پژشکی داشت دستیار دوم کسانی همچون کلود للوش، کلود ساوته، لورن هاینه‌من و ژان ژاک آنود شد. او فیلمی در مورد تاریخ سینما ساخته است. از سال۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹ در بخش سینه فونداسیون جشنواره کن حضور داشته است.

استفانی لامومه؛ او از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵به عنوان خبرنگار، گزارشگر و منتقد فعالیت داشته است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان مشاور هنری دپارتمان فیلم با تری فریمو همکاری می‌کرد.

اریک لیبو: او از سال۱۹۸۶ تا ۲۰۰۰ مجری رادیویی و تلویزیونی و گزارشگر بوده است. او در حال حاضر کتابی در مورد کلینت ایستوود می‌نویسد.

لوسین لوگت: او دکترای ادبیات تطبیقی دارد و فعالیت‌ها و جوایز زیادی در کارنامه او دیده می‌شود.

جوهانا ناهون: او در سال ۲۰۱۵ تهیه کنندگی را آغاز کرد و به یک کمپانی تولید و فروش فیلم‌های بین المللی پیوست.

ژیومه اودیسینو: او نیز خبرنگار، منتقد و دبیر بخش سینمایی تله‌راما است که یک برنامه تلویزیونی را نیز تولید کرده است.

کارولینه ووناک:او نیز خبرنگار است و چندین نقد را برای رسانه فرانسوی نوشته است. ووناک در سال‌های ۲۰۱۶ و۲۰۱۷ مدیر تدوین‌گر بوده و اکنون با وبسایت نای فیلم و تلویزیون همکاری می‌کند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->