آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است
سرخط خبرها

پزشکان مقاطع تخصص و فوق تخصص می‌توانند عضو هیئت علمی شوند

  • کد خبر: ۱۸۱۷۰۸
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
پزشکان مقاطع تخصص و فوق تخصص می‌توانند عضو هیئت علمی شوند
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: افرادی که موفق به کسب دانش‌نامه تخصصی و فوق‌تخصصی می‌شوند در صورت درخواست می‌توانند به عنوان عضو هیئت‌علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و بیمارستان‌ها مشغول به کار شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ابوالفضل باقری‌فرد با بیان اینکه بورد تخصصی به عنوان آخرین مدرک اعطایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حساب می‌آید و از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: به همین دلیل افرادی که موفق به گرفتن این مدرک می‌شوند، در صورت لزوم و درخواست می‌توانند به عنوان عضو هیئت‌علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و بیمارستان‌ها مشغول به کار شوند. 

وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰رشته تخصصی، فوق‌تخصصی و فلوشیپ در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور تدریس می‌شود، افزود: می‌توان گفت تمام رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی که در دنیا وجود دارد در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور تدریس می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت توضیح داد: اعضای بوردها، بهترین اساتید دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور هستند. این اساتید دور یکدیگر جمع شده‌اند و در حال آزمون‌سازی دانش‌نامه تخصصی و فوق‌تخصصی هستند.

وی ادامه داد: مرحله کتبی هفتادمین آزمون دانش‌نامه تخصصی و سی‌وهفتمین آزمون دانش‌نامه فوق‌تخصصی در روز پنج‌شنبه ۹شهریور در ۱۰قطب دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور برگزار می‌شود و به دلیل اینکه بورد تخصصی آخرین مدرک اعطایی وزارت بهداشت است، از اهمیت زیادی برخوردار است.

دکتر باقری‌فرد درباره جامعه آماری داوطلبان آزمون‌های دانش‌نامه تخصصی و دانش‌نامه فوق‌تخصصی گفت: حدود ۴۵۰۰نفر، متقاضی شرکت در این دو آزمون هستند. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->