ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۸۲۴۰۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
همسر رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال با انتشار یک استوری، استقلالی‌ها را امیدوار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شایعاتی که درباره رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال به راه افتاده، واکنش همسر این بازیکن را به دنبال داشت. پیش از این شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که سیلوا در فصل جاری فوتبال برای تیمی بازی نمی‌کند و به دنبال گرفتن ۵۰۰هزار دلار باقی مانده از مدت زمان قراردادش با استقلالی‌هاست.


امروز همسر این بازیکن برزیلی با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: «استقلالی‌های عزیز لطفا گوش ندهید و آنچه را که می‌بینید و می‌خوانید جدی نگیرید. شما خاص هستید و در قلب ما زندگی می‌کنید. بوسه بزرگ خانواده سیلوا.»
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
به نظر می‌رسد این خبر در اوضاع بحرانی کنونی استقلالی‌ها می‌تواند روزنه امیدی باشد برای توافق با رافائل سیلوای برزیلی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->