پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۸۲۴۰۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
همسر رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال با انتشار یک استوری، استقلالی‌ها را امیدوار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شایعاتی که درباره رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال به راه افتاده، واکنش همسر این بازیکن را به دنبال داشت. پیش از این شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که سیلوا در فصل جاری فوتبال برای تیمی بازی نمی‌کند و به دنبال گرفتن ۵۰۰هزار دلار باقی مانده از مدت زمان قراردادش با استقلالی‌هاست.


امروز همسر این بازیکن برزیلی با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: «استقلالی‌های عزیز لطفا گوش ندهید و آنچه را که می‌بینید و می‌خوانید جدی نگیرید. شما خاص هستید و در قلب ما زندگی می‌کنید. بوسه بزرگ خانواده سیلوا.»
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
به نظر می‌رسد این خبر در اوضاع بحرانی کنونی استقلالی‌ها می‌تواند روزنه امیدی باشد برای توافق با رافائل سیلوای برزیلی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->