به گزارش شهرآرانیوز؛ مرضیه جعفر زاده گفت: مشکلی در وب سرویس باعث شد تعدادی از بلیتها از درگاه اسنپ تریپ به مقصد فرودگاه امام نشان داده شود، اما مابقی بلیتها که از طریق وبسایت شرکت صادر شده به فرودگاه پیام بوده است و حتی به جهت تاکید پیامک مجدد به مسافران ارسال شده است.
به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی برای تعدادی از مسافران پرواز تابان که در فرودگاه امام خودروی خود را پارک کرده بودند ترانسفر هماهنگ کرده و آنها را به مقصد فرودگاه امام رساندیم و سایر مسافران هم خود برای تردد مشکلی نداشته و اعتراضی نکردند.
او گفت: تمامی حقوق مسافران برای این پرواز رعایت شده و طبق آیین نامه حقوق مسافر اقدامات لازم انجام شده است.
نمونه پیامک
مسافر گرامی:
یادآوری میگردد پرواز شما به شماره پرواز ۷۲۵۰ مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ به مقصد کرج (فرودگاه پیام) انجام میگردد.
با تشکر هواپیمایی تابان
گفتنی است تعدادی از مسافران امروز طی تماس تلفنی اعلام کرده بودند که پرواز شماره ۷۲۵۰ که بلیت فرودگاه امام خمینی را در دست داشتند بجای رساندن به این فرودگاه، ۹۲ کیلومتر آن طرفتر یعنی در فرودگاه پیام در استان البرز پیاده کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان