اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

تشویق ۵ دقیقه‌ای فیلم «هیت‌من» در جشنواره ونیز

  • کد خبر: ۱۸۲۹۸۸
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
تشویق ۵ دقیقه‌ای فیلم «هیت‌من» در جشنواره ونیز
نمایش فیلم «هیت‌من» ریچارد لینک‌لیتر با دست زدن ۵ دقیقه‌ای در جشنواره ونیز تشویق شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز پیش ریچارد لینک‌لیتر کارگردان در فتوکال فیلم جدیدش «هیت‌من» در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز حضور یافت و پس از آن در نشست مطبوعاتی فیلم شرکت کرد.

با نمایش فیلم «هیت‌من» ریچارد لینک‌لیتر با دست زدن ۵ دقیقه‌ای فیلمش در ونیز تشویق شد.

لینک‌لیتر در کنفرانس مطبوعاتی فیلمش به فیلم «شادمانه چرخ می‌زنیم» هم اشاره کرد که قرار است در طول ۲۰ سال فیلمبرداری شود. فیلمبرداری این فیلم از سال ۲۰۱۹ شروع شده و تاریخ اکرانی که برای آن در نظر گرفته شده سال ۲۰۳۹ است. در این فیلم پل مسکال، بین فلدشتاین و بن پلات ایفای نقش می‌کنند.

لینک‌لیتر گفت: ۱۸ سال بعد، ممکن است کارمان تمام شده باشد. به محض اینکه بتوانیم کار فیلمبرداری را شروع می‌کنم و من هم مثل همه امیدوارم که اعتصاب‌ها هر چه زودتر حل و فصل شوند و فکر می‌کنم که حل خواهد شد.

«با شادمانی چرخ می‌زنیم» در ژانر موزیکال با اقتباس از فیلمی موزیکال به همین نام نوشته شده و درباره فرانکلین شپارد آهنگساز مستعد برادوی است که دوستان و حرفه خود را رها می‌کند تا یک تهیه‌کننده هالیوود شود.

این کارگردان پیش‌تر فیلم «پسربچگی» را در یک دوره ۱۲ ساله ساخته بود.

وی درباره اعتصاب هم‌زمان نویسندگان و بازیگران کمی بیشتر صحبت کرد و گفت به همین دلیل گلن پاول و آدریا آرجونا به ونیز نیامدند تا طبق برنامه اعتصاب نقشی در تبلیغ فیلم در جشنواره نداشته باشند.

لینک‌لیتر گفت: همه اثرات اعتصاب را احساس می‌کنند و فکر می‌کنم هیچ‌کس خوشحال نیست. اما این یک مشکل است. وقتی در یک صنعت هیچکس راضی نیست، شاید وقت آن رسیده باشد که مواردی دوباره تنظیم شود و چیز‌هایی مطرح شود که برای همه منصفانه باشد.

وی در ادامه افزود: من واقعاً چندان در جریان نیستم. من در اعتصاب هستم، چون عضو افتخاری انجمن هستم، ولی فکر می‌کنم مشکل حل می‌شود و این یکی از آن لحظات حیاتی صنعت سینماست.

لینک‌لیتر همچنین درباره همکاری با پاول در «هیت‌من» حرف زد. این ۲ با هم فیلمنامه فیلم را هم نوشته‌اند و لینک‌لیتر گفت: ما هرگز کار روی این فیلم را رها نکردیم. تمام آخر هفته‌ها کار کردیم، تمام شب‌ها کار کردیم. در نیواورلئان مشغول فیلمبرداری بودیم و هرگز بیرون نرفتیم. فکر کنم فقط یک بار برای غذا خوردن بیرون رفتیم.

منتقد گاردین با دادن ۴ ستاره به فیلم «هیت‌من» از آن به عنوان یک کمدی اکشن شادی‌بخش یاد کرد که گاهی با نیت زیرکانه و گاهی برای سرگرمی ناب برمبنای یک ماجرای جنایی واقعی ساخته شده و سرنوشت گری جانسون یک قاتل قراردادی جعلی برای اداره پلیس نیواورلئان را دنبال می‌کند.

وی نوشت: در دست کارگردانی که در سطح او نباشد «هیت‌من» قطعا بی‌رمق و به دردنخور می‌شد، اما لینک‌لیتر یک حرفه‌ای است و در فیلم حسی مرزی و عمیق ایجاد کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->