صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
دکتر روحانی:

مردم ایران با همان رشادت و مقاومت روزهای اول انقلاب در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند

  • کد خبر: ۱۸۳۱۲
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
مردم ایران با همان رشادت و مقاومت روزهای اول انقلاب در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند
دکتر روحانی چهارشنبه شب با حضور در منزل شهید شهید سیدمهدی اکرمی و رسول سجاد، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از زحمات و ایثارگری‌های خانواده جانبازان و شهیدان قدردانی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل دکتر «رسول سجاد» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی و معنوی با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

همچنین رئیس جمهور با حضور در منزل شهید سیدمهدی اکرمی با والدین این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

دکتر روحانی همچنین از زحمات و ایثارگری‌های خانواده این جانبازان قدردانی کرد.
رسول سجاد در عملیات کربلایی ۵ به درجه جانبازی نایل آمد.
در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رئیس جمهور به این جانبار گرانقدر دوران دفاع مقدس (رسول سجاد) اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار با خانواده شهید سیدمهدی اکرمی تاکید کرد: شهادت مقام والایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و انقلاب و نظام دارند.  

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همه ما از خدا می‌خواهیم که از شفاعت شهدا و ائمه هدی برخوردار باشیم و در این شرایط سخت بتوانیم در حد توان و امکان به مردم خدمت کنیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه در تاریخ کمتر کشوری این همه از سوی دشمنان تحت فشار، تحریم و تهدید بوده است، گفت: خوشبختانه مردم مقاوم کشور ما در مقابل همه این تهدید‌ها و فشار‌ها ایستادگی و مقاومت کردند و در همه روز‌های سخت به صحنه آمدند و ما هیچ وقت احساس خستگی را در چهره مردم ندیدیم.

وی با اشاره به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند گفت: در انتخابات‌های مختلف مردم با رای خود بار مسوولیتی بر دوش انتخاب شوندگان می‌گذارند. ان شاءالله همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند باشد و شرمنده شهدا نباشیم.

در این دیدار پدر و مادر شهید اکرمی با بیان خاطراتی از شهادت فرزند خود، برای مسوولین نظام در خدمت به مردم آرزوی موفقیت کردند.
شهید سیدمهدی اکرمی فرزند اول خانواده در ۱۶ سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و بیستم فروردین ماه ۶۶ در سن ۱۹ سالگی به فیض شهادت نائل شد.

پیکر شهید سیدمهدی اکرمی که دانشجوی الکترونیک دانشگاه تهران بود پس از ۸ سال در سال ۷۴ به آغوش خانواده بازگشت.
در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رییس جمهور به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->