نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نامه هوادار ۱۰ ساله به یورگن کلوپ

  • کد خبر: ۱۸۴۲۲
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
نامه هوادار ۱۰ ساله به یورگن کلوپ
یک هوادار ۱۰ ساله منچستریونایتد که علاقه وافری به فوتبال دارد در نامه‌ای به یورگن کلوپ از این مربی خواست خیلی در بازی‌های خود برنده نباشد.  

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از تایمز، این هوادار در نامه خود به یورگن کلوپ آورده است: یورگن کلوپ عزیز ، نام من "دارا" است. من ۱۰ ساله هستم. من طرفدار منچستر یونایتد هستم و برای شما نامه نوشتم تا از شما شکایت داشته باشم.

 

لیورپول بیش از حد در مسابقات برنده می‌شود. اگر ۹ بازی دیگر را ببرید، در این صورت بدون شکست در فوتبال انگلیس قهرمان می‌شوید که یک رکورد است. برای یک هوادار منچستر یونایتد، این بسیار ناراحت کننده است.

 

بنابراین دفعه دیگر که لیورپول بازی می‌کند، لطفاً شکست بخورید. کافی است که فقط اجازه دهید تیم دیگر گلزنی کند. امیدوارم شما را ترغیب کرده باشم که قهرمان لیگ نشوید و بازی‌هایتان را نبرید.

 

 کلوپ به هوادار جوان "شیاطین قرمز" به طور جدی پاسخ داد و سعی کرد توضیح دهد که چرا نتوانسته درخواست این هوادار را انجام دهد.

سرمربی لیورپول به این کودک نوشت: متأسفانه در این حالت، من نمی‌توانم درخواست شما را برآورده کنم. کار من این است که تمام تلاش خود را برای کمک به لیورپول در پیروزی به کار گیرم. این چیزی است که میلیون‌ها انسان در سراسر جهان می‌خواهند و من واقعاً نمی‌خواهم آنها را رها کنم. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که یک چیز بدون تغییر باقی خواهد ماند؛ اشتیاق شما به فوتبال و باشگاه شما. منچستر یونایتد به خاطر داشتن شما خوش‌شانس است. اگرچه باشگاه‌های ما رقبای بزرگی هستند اما به یکدیگر بسیار احترام می‌گذاریم. برای من، این فوتبال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->