کمک به بیماران خاص و معلولان، قاتل را از پای چوبه دار نجات داد ۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد زلزله، آبدانان ایلام را لرزاند (۵ خرداد ۱۴۰۳) اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ به طرح جوانی جمعیت مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز آغاز شد شیرخوارگاه‌های خالی نتیجه زحمات شهید جمهور است ۱۰۰ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته! تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش در یک واحد مسکونی سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلا در سبزوار دستگیر شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: قیمت دخانیات در ایران بسیار پایین است قلیان اکسیژن چیست و چه تاثیری بر بدن می‌گذارد؟ ربودن مسافر جوان به‌خاطر تسویه‌حساب مالی در غرب تهران! رمزگشایی ۳۳۰ فقره سرقت در مشهد اسکان رایگان ۷ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد در مشهد افزایش ۳۵ درصدی سفر به خراسان‌رضوی با خودروی شخصی (خرداد ۱۴۰۳) بهترین زمان مصرف قرص آهن چگونه می‌توان عادت استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را ترک کرد؟ برنج شفته شده را چکار کنیم؟ | این اشتباهات باعث نرم‌تر شدن برنج می‌شود
سرخط خبرها

پیش‌بینی وقوع رعد و برق و بارش باران در برخی استان‌ها (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۴۵۲۴
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
پیش‌بینی وقوع رعد و برق و بارش باران در برخی استان‌ها (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال بارش باران و وقوع رعد و برق در برخی استان‌ها، افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور و کاهش نسبی دما در بعضی نقاط ایران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: یکشنبه (۲۶ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و مناطقی از استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بعد از ظهر امروز در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: دوشنبه (۲۷ شهریور) با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. در این روز بارندگی در غرب گیلان شدید می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۲۸ شهریور) گستره بارش تنها در شرق اردبیل، گیلان و مازندران خواهد بود. چهارشنبه (۲۹ شهریور) نیز در این مناطق بارش خفیف و پراکنده رخ می‌دهد و در نوار غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

وی افزود: از بعد از ظهر دوشنبه تا روز چهارشنبه (۲۷ تا ۲۹ شهریور) وزش باد در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان و در نوار شرقی افزایش می‌یابد و سبب کاهش نسبی دما و خیزش گردوخاک می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: پنجشنبه (۳۰ شهریور) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما مستقر می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: امروز در جنوب غرب کشور و در پنج روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز خلیج فارس و دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران دوشنبه (۲۷ شهریور) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲۸ شهریور) صاف و گاهی وزش باد و شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ شهریور) اهواز با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->