برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر
سرخط خبرها

توجیه عجیب علیرضا دبیر در قبال شکست‌های ملی‌پوشان کشتی آزاد

  • کد خبر: ۱۸۵۳۸۲
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
توجیه عجیب علیرضا دبیر در قبال شکست‌های ملی‌پوشان کشتی آزاد
علیرضا دبیر در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا دبیر در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلگراد اظهار کرد: نایب قهرمانی تیم آزاد را به مردم تبریک می‌گویم. یک سری نقد‌ها منصفانه و محترمانه و دقیق بود مثل صحبت‌های محمد طلایی و اگر نکته‌ای هستند بگویند و ما استقبال می‌کنیم، اما من در مورد نوع حرف زدن آدم‌ها صحبت دارم و به انتقادات مغرضانه و بی ربط گوش نمی‌دهم. اینکه بگویند، چون تسبیح دستش است یا نماز خوانده تیم باخته است با این حرف‌ها مشکل دارم.

او ادامه داد: ما تیم ایران را با چه چیزی می‌سنجیم. یادشان نرود چه تیمی را تحویل ما دادند. تیم نهم و یازدهم دنیا را تحویل ما دادند. یک آقایی که رزومه‌اش در ورزش هم مشخص است اندازه حد خودش خواهشا صحبت کند. شما حرف نزنید که تیم نهم و یازدهم دنیا را تحویل من دادید. کسانی که در فدراسیون قبل کار کرده اند اظهار نظر بی‌ربط نکنند. به حرف‌های بی‌ربطی که زده می‌شود جواب می‌دهم. یک زمان نهم و یازدهم می‌شد کسی نمی‌گفت جواب دهید، اما تیم ما دوم یا سوم دنیا شده که از مردم ممنونم توقعات بالا رفته و می‌گویند باید برای این هم جواب بدهید که من البته جواب می‌دهم، اما برخی افراد حرف بی‌ربط می‌زنند. ما را اگر با سال قبل خودمان یا با سال ۲۰۲۱ بسنجید عقب افتاده‌ایم و این درست است، اما با سال ۲۰۱۹ که جهانی قبل از المپیک بود هم مقایسه کنید و ببینید چطور سهمیه گرفتیم و چگونه عمل کردیم. نسبت به قبل رشد کرده ایم و قابل قیاس نیستیم، اما خود من نسبت به زمان فدراسیون بنده و به عملکرد کشتی آزاد نقد دارم. به درستکار گفتم که یک قهرمان جهان و المپیک درست و حسابی را نبردید.

دبیر همچنین گفت: باید بیاییم بررسی کنیم چرا یک قهرمان درست و حسابی را نبردیم. یک سری دوستان می‌گویند کادر بای قوی شود، اما قهرمانان جهان و المپیک‌ها که در باشگاه کار می‌کنند را معرفی کنید ببینیم می‌توانند با این کادر کار کنند. بالاخره مهم است تیم یکدست باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد باخت‌های ثانیه آخری گفت: سه چهار نفر از بچه‌های ما در حد خودشان کشتی نگرفتند. حتما کادر فنی و بدنساز باید جواب دهند. البته بزرگترین ایراد کشتی ایران باخت‌های الکی در ثانیه‌های آخر است. روانشناس هم آوردیم، اما هنوز نتوانسته ایم این مشکل را حل کنیم. چرا کمتر از خودمان کشتی می‌گیریم. این مشکل روانشناختی است که در رشته‌های دیگر به جز کشتی هم هست، اما باید آن را حل کنیم. یکسال زحمت را نباید در ۵ ثانیه آخر هدر داد.

او به باخت رحمان عموزاد قهرمان سال گذشته جهان اشاره کرد و گفت: رحمان دو مشکل داشت. یکی اینکه بدنش کم آورد و دوم اینکه نباید در لحظات آخر پوئن می‌داد. او قطعا می‌توانست هر دو کشتی‌اش را ببرد.

دبیر همچنین گفت: همانطور که به نقد بی‌ربط گوش نمی‌دهم، به انتقادات منصفانه گوش می‌دهم. می‌دانم مشکل برخی با من چیست. مشکل آن‌ها با من اعتقادی و سیاسی است؟ مشکل فنی باشد گوش می‌دهم، اما مشکل آن‌ها چیز دیگری است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: خودم نسبت به عملکرد فنی کشتی آزاد نقد دارم و بعد از بازی‌های آسیایی باید جواب بدهند و بررسی کنیم. از زحمات کادر فنی تشکر می‌کنم و تا بازی‌های آسیایی محکم ادامه می‌دهند، اما بعد می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم. با پدر خودم هم رودربایستی ندارم و با کسی تعارف ندارم. اول به خدا و بعد به مردم باید جواب دهیم. خودم هم عملکرد کشتی آزاد را بررسی و دنبال می‌کنم منتها نقد باید محترمانه باشد. از مردم هم تشکر می‌کنم و قول می‌دهم کشتی آزد در المپیک خیلی بهتر از این کشتی می‌گیرد. اصل برنامه ما برای المپیک ۲۰۲۸ است. ۲۰۲۴ هم ما محکم هستیم و مردم امیدوار باشند.

او در پایان در مورد برخی اظهار نظرات در مورد حسن یزدانی گفت: برخی نسبت به این پهلوان انتقاد می‌کنند و حسادت‌ها را جور دیگر مطرح می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند. ۹ مدال جهان و المپیک گرفتن شوخی نیست و به یزدانی تبریک می‌گویم. یک اخطار عقب جلو شود کشتی برهم می‌ریزد، اما تیلور هم قهرمان بزرگی است و زحمت می‌کشد.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->