چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تشرف بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد از ۱۴ شهریور تا امروز (۳۰ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۵۴۰۸
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
تشرف بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد از ۱۴ شهریور تا امروز (۳۰ شهریور ۱۴۰۲)
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: تا امروز سی ام شهریورماه ۰۸۴/۱۴۰ /۷ زائر به مشهد مقدس مشرف شده و از فیوضات زیارت امام رضا علیه السلام بهره مند شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به تداوم ورود زائر به مشهد مقدس گفت: دوره زیارتی با اتمام ماه صفر به پایان نرسیده و کماکان تا پایان تعطیلات و سی و یکم شهریور مشهد مقدس پذیرای زائرین حضرتش می‌باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همواره برای پذیرش زائران آمادگی داشته و با حضور پویا و داوطلبانه تشکل‌های مردمی، اصناف و هیئات مذهبی سال به سال بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نیز افزوده می‌شود.

گنابادی نژاد اضافه کرد: در ایام دهه پایانی صفر امسال شاهد جلوه‌های ممتاز حضور مردمی از سراسر کشور در قالب موکب‌های خدمت رسان به زائرین بودیم که موجب شد حال و هوای اربعین حسینی در میان زائرین و مجاورین عزادار حرم مطهر رضوی تداوم داشته باشد. همچنین مردم و مجاوران محترم از پیر و جوان و زن و مرد در قالب طرح‌های متفاوت از هم محله‌ای امام رضا(ع) تا قرار زیارت، قرار نوجوانی، قدمت بر چشم و... در ابعاد متفاوت به زائرین بارگاه رضوی خدمت رسانی و مهرورزی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری افزود: هم افزایی اصناف، بازاریان و واحد‌های خدمت رسان به زائرین از حمل و نقل و تاکسیرانی تا مراکز اقامتی و مراکز عرضه ارزاق عمومی و... مثل سال‌های گذشته قابل توجه و قابل تقدیر بود.

حجت الاسلام گنابادی نژاد به تداوم کار کمیته‌های ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: تاکنون از نظارت بر حدود ۱۹ هزار واحد خدماتی؛  ۲۸۷۲ پرونده به ارزش ۶۸ میلیارد تومان تشکیل شده و از ۵۹۲ شکایت واصله، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به افراد خسارت دیده برگردانده شده است.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->