کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟ بسته الحاقی بازی «الدن رینگ» موفق‌ترین بسته‌ الحاقی تاریخ ویدئوگیم! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد) + آموزش آیا اپل پروژه ویژن پرو ۲ را کنار گذاشته است؟ درباره گجت Xreal که برای استفاده بهتر از عینک‌های واقعیت افزوده ساخته شده سامسونگ برای تصویربرداری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس از ۲۰۰ گلکسی S۲۴ اولترا استفاده می‌کند خالق تیک‌تاک از «وی»، رقیب اینستاگرام، رونمایی کرد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند!
سرخط خبرها

ردمی بادز ۵ شیائومی معرفی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۸۵۵۷۵
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
ردمی بادز ۵ شیائومی معرفی شد + مشخصات و قیمت
شیائومی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم ردمی با نام ردمی بادز ۵ رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - ردمی بادز ۵ که با قیمت کمتر از ۳۰ دلار به فروش می‌رسد، از ویژگی‌های قابل‌توجهی مانند فناوری حذف نویز بهره می‌برد.

ردمی بادز ۵ می‌تواند همراه مناسبی برای گوشی‌های جدید سری ردمی نوت ۱۳ باشند. به‌تازگی گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و نوت ۱۳ پرو به همراه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس معرفی شده‌اند.

مشخصات ایرباد ردمی بادز ۵

طراحی ایرباد جدید ردمی با نسل قبلی متفاوت است. درحالی‌که نسل قبلی فاقد ساقه بود، در ردمی بادز ۵ از ساقه استفاده شده است. این ایرباد جدید از فناوری حذف نویز تا ۴۶ دسی‌بل بهره می‌برد که البته امکان تنظیم آن با توجه به نیازهایتان وجود دارد. درحقیقت نرم‌افزار این ایرباد امکان انتخاب سه حالت برای فناوری حذف نویز را برای شما فراهم می‌کند که شامل حالت شفافیت برای شنیدن صدای محیط هم می‌شود.

ردمی بادز ۵ شیائومی معرفی شد + مشخصات و قیمت

فناوری حذف نویز برای تماس‌ها و گوش‌دادن به موسیقی کارایی دارد و از یک الگوریتم هوش مصنوعی جدید استفاده می‌کند. البته با دو میکروفن هم برای حذف نویز روی ایرباد‌ها روبه‌رو هستیم.

کیفیت صدای ردمی بادز ۵ به‌لطف یک سیم‌پیچ بلند و درایور‌های ۱۲.۴ میلی‌متری با دیافراگم دارای پوشش تیتانیوم، بهبود یافته است. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این ایرباد شیائومی، شارژدهی بالای باتری است.

ردمی بادز ۵ همراه با کیس قابل شارژ خود، تا ۴۰ ساعت شارژدهی دارد و از فناوری شارژ سریع از طریق پورت USB-C هم پشتیبانی می‌کند. با ۵ دقیقه شارژ، می‌توانید تا دو ساعت از ایرباد جدید ردمی استفاده کنید. این محصول همچنین از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند.

این ایرباد در یک نسخه مخصوص با همکاری شرکت AAPE هم روانه بازار می‌شود. این نسخه از بدنه ایرباد و کیس قابل شارژ منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد. در حالت کلی، به‌خاطر استفاده از ساقه در این ایربادها، با طراحی کیس متفاوتی نسبت به نسل قبلی روبه‌رو هستیم.

اگرچه این محصول در کشور چین معرفی شده است، اما انتظار داریم در بازار جهانی هم به فروش برسد. قیمت ردمی بادز ۵ برابر ۲۷ دلار است و نسخه AAPE آن با قیمت ۴۰ دلار روانه بازار می‌شود. این احتمال وجود دارد که در بازار جهانی با قیمت بالاتری روبه‌رو شویم.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->