لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اطلاعیه شماره ۳ ستاد مقابله با کرونا در ورزش؛

کلیه مسابقات لیگ برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر

  • کد خبر: ۱۸۵۷۴
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
کلیه مسابقات لیگ برگزار می‌شود اما بدون تماشاگر
ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره ۳ اعلام کرد: تمام مسابقات کشور در لیگ‌های مختلف ادامه، ولی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی ستاد پیشگیری از گسترش کرونا  ساعت ٢١:١٢ روز گذشته(شنبه) در اطلاعیه شماره ٢ خود اعلام کرد که پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ های دسته اول و دوم در تمام رده های سنی به مدت ۱۰ روز لغو اعلام می شود، اما در کمتر از سه ساعت یعنی ساعت ٠٠:٠٤ روز یکشنبه(امروز) اعلام کرد که تمام مسابقات کشور همچنان در لیگ های مختلف ادامه ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

 

در اطلاعیه شماره ستاد سوم ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش آمده است: به اطلاع عموم جامعه ورزش کشور می رساند با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی های به عمل آمده با وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین وزارت ورزش و جوانان تمامی مسابقات کشور همچنان در لیگ های مختلف ادامه می‌یابد ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود، بدیهی است با در نظر گرفتن کلیه شرایط تمهیدات بعدی بنابر ضرورت کشور و با هماهنگی همه دستگاه ها انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->