«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

سریال «سلطان و شبان» پخش می‌شود + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۵۸۸۳
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
سریال «سلطان و شبان» پخش می‌شود + زمان پخش
سریال نوستالژیک «سلطان و شبان» به کارگردانی داریوش فرهنگ از امشب از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه آی‌فیلم از امشب سه شنبه، چهارم مهر ماه سریال «سلطان و شبان» را به جای مجموعه «نجلا ۲» پخش می‌کند.

با پایان فصل دوم «نجلا»، افسانه «سلطان و شبان» از سه شنبه ـ چهارم مهر ماه ـ هرشب ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود.

افسانه «سلطان و شبان» از سریال‌های دههٔ ۶۰ تلویزیون در ژانر کمدی بود که در سال ۱۳۶۲ توسط گروه فیلم و سریال تلویزیون تولید شد و اولین بار در سال ۱۳۶۳ از شبکه یک سیما پخش شد.

مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ با هم فیلمنامهٔ این سریال را در قالب افسانه‌ای کهن نوشتند.

زنده یادان: محمدعلی کشاورز، محمد مطیع، حسین کسبیان و احمد آقالو، مهدی هاشمی، گلاب آدینه، سیاوش طهمورث، حسین محجوب، جمشید لایق، علیرضا مجلل و ... در سریال «سلطان و شبان» ایفای نقش کرده اند.

داستان این مجموعه درباره پادشاهی کوته اندیش و خوشگذران و ستمگر است که روزی در شکارگاه خود در زمان شکار و خوشگذرانی با پیرمردی فرزانه و پیشگو روبرو می‌شود که پیشگویی آفت‌ها و دشواری‌هایی را می‌کند که در زمان نمایان شده از ماه بر سر پادشاه فرود خواهند آمد. خوابگزار بزرگ با شناختن پیرمرد فرزانه و پیشگو (که روزگاری استاد وی بوده) درمی یابد که این پیشگویی را باید راست دانست. پادشاه از این داستان هراس کرده و در بستر بیماری می‌افتد و ...

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->