پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

حذف سعید مولایی از گرند اسلم ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۱۸۵۹۸
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
حذف سعید مولایی از گرند اسلم ۲۰۲۰
سعید مولایی جودوکار پناهنده ایران از دور مسابقات گرنداسلم سال ۲۰۲۰ خارج شد.
به گزارش شهرآرانیوز، دومین گرنداسلم سال ۲۰۲۰ روز گذشته با حضور ۶۶۴ جودوکار از ۱۱۵ کشور به میزبانی آلمان در شهر «دوسلدورف» آغاز شد. سعید ملایی جودوکار پناهنده ایران که بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان از ژاپن راهی آلمان شد و موجبات تعلیق جودو ایران را فراهم کرد، در سومین حضور خود بعد از خروج ایران ناکام ماند.

وی که در رقابت‌های گرنداسلم اوزاکا با پرچم فدراسیون جهانی و گرندپری «کینگ دائو» با پرچم مغولستان دست خالی شرکت کرده و تاتامی مبارزه را دست خالی ترک کرده بود، این بار هم توفیقی نداشت و بدون مدال به کار خود پایان داد.

سعید مولایی دور نخست استراحت داشت و سپس «برنلینر» از آمریکا، «لوکنتی» از آرژانتین و «دومنیک روزنا» از کرواسی را شکست داد و در ادامه ابتدا برابر «حسن خالمورزایف» از روسیه و سپس «ون دیولت» از هلند بازنده و از دور مسابقات حذف شد.

مولایی در مسابقات اخیر خود به رقبای باخته است که در زمان حضور در ایران همه آن‌ها را با شکست مواجه می‌ساخت و مدال می‌گرفت. نکته مهم اینکه در این دوره وی توسط محمد منصوری هدایت می‌شد. مربی پیشین تیم ملی که مدتی بعد از اعلام پناهندگی ملایی، برای پیوستن به او از ایران خارج شد و دیگر بازنگشت.

 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->