گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم
سرخط خبرها

انفجار دیگری داخل مسجدی در پاکستان (۷ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۶۳۳۳
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
انفجار دیگری داخل مسجدی در پاکستان (۷ مهر ۱۴۰۲)
رسانه‌های پاکستان از وقوع انفجار دیگری این بار داخل مسجدی در ایالت خیبر پختونخوا در این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعاتی پس از انفجار نزدیک مسجدی در ایالت بلوچستان، این رسانه پاکستانی هم اکنون با انتشار خبری فوری از وقوع انفجار دیگری داخل یک مسجد در ایالت خیبر پشتونخواه خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه در منطقه «هانگو» (Hangu) نزدیک شهر پیشاور حین قرائت خطبه‌های نماز جمعه رخ داد.

شبکه تلویزیونی رویترز به نقل از پلیس پاکستان در این خصوص اعلام کرد: ده‌ها نفر در میان آوار ناشی از فروریختن بخشی از ساختمان این مسجد گرفتار شده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد: حدود ۳۰ تا ۴۰ نمازگزار زیر آوار گرفتار شده‌اند.

«شباز خان» (Shabaz Khan) از مقامات پلیس منطقه «هانگو» (SHO) به داون گفت: انفجار حین قرائت خطبه‌های نماز جمعه رخ داد.

وی با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ نمازگزار داخل مسجد حضور داشتند، گفت: بیم آن می‌رود که صدمات متعددی داشته باشیم.

یک مقام مسئول پاکستانی هم در این باره افزود: برای بیرون آوردن اجساد و مجروحان با خدمات دهندگان دارای ماشین آلات سنگین تماس گرفته شده است.

در همین حال، خبرنگار داون حاضر در محل گفت: تیم‌های امداد و نجات و افراد محلی در منطقه عملیات امداد و نجات را مدیریت می‌کنند.

این در حالیست که ساعاتی پیش بر اثر انفجار یک بمب دست ساز نزدیک مسجدی در «ماستونگ» (Mastung) در ایالت بلوچستان پاکستان ۵۵ نفر زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، در این حادثه ۵۲ تَن نیز کشته شده‌اند.

این انفجار نزدیکی مسجدی رخ داد که در آن مردم برای جشن میلاد حضرت محمد (ص) (پیامبر گرامی اسلام) تجمع کرده بودند.

گزارش‌های رسانه‌ای در این خصوص حاکیست: در این حادثه یک افسر پلیس کشته شده است.

گزارش‌های اولیه در این باره نشان داد: معاون پلیس محلی این منطقه در میان جان باختگان است. مقامات پاکستان معتقدند این حادثه یک بمب گذاری انتحاری بوده است.

این در حالیست که تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حوادث را برعهده نگرفته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->