یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

نکاتی درباره اندروید ۱۴ که گفته شده امروز منتشر می‌شود (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۷۰۵۸
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
نکاتی درباره اندروید ۱۴ که گفته شده امروز منتشر می‌شود (۱۲ مهر ۱۴۰۲)
کاربران اندروید از امروز (۱۲ مهر) به‌روزرسانی جدید و خارق العاده‌ای را روی گوشی‌های خود دریافت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز شایعات حاکی از آن است که گوگل بالاخره اندروید ۱۴ را منتشر می‌کند و همزمان گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو و همچنین پیکسل واچ ۲ را معرفی می‌کند.

اگرچه از زمان اعلام توسعه اندروید ۱۴ هیچگاه تاریخ مشخصی برای انتشار آن به طور رسمی تعیین نشد، اما انتظار می‌رفت که این به‌روزرسانی رایگان یک ماه پیش عرضه شود.

اندروید ۱۴ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را شامل می‌شود، از جمله Magic Compose که نوعی هوش مصنوعی مولد برای پیام هاست.

این در حالی است که این به روزرسانی شامل گزینه‌های بیشتر برای قفل صفحه نمایش و وال‌پیپر‌ها و بهبود وضعیت حریم خصوصی و داشبورد امنیتی است.

ظاهراً یک شبکه تلفن همراه کانادایی به طور تصادفی اجازه داده است که این به روز رسانی در ۱۲ مهر ارائه شود.

طبق گزارش GSMArena، اپراتوری به نام Telus سیستم عامل Android U در این تاریخ برای آپدیت در Pixel ۴ a آماده عرضه کرده است.

Android U مخفف Android Upside Down Cake است، اسم رمز مخفی که گوگل برای اشاره به اندروید ۱۴ استفاده می‌کند. اما این ارجاع مدتی است که دیده نمی‌شود.

اگر این انتشار امروز اتفاق بیفتد، دیگر نیازی نیست منتظر بمانیم تا ببینیم این نسخه از اندروید چه ویژگی‌هایی دارد، چون همه چیز درباره آن قابل مشاهده است.

برای آماده سازی گوشی اندرویدی خود برای آپدیت، مطمئن شوید که فضای کافی برای دانلود آن دارید. جهت اطلاع، آپدیت اندروید ۱۳ که سال گذشته منتشر شد ۲.۸ گیگابایت حجم داشت.

همچنین مطمئن شوید که گوشی شما به اندازه کافی شارژ دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->