پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

ردیاب گلکسی SmartTag۲ سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۸۷۳۱۲
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
ردیاب گلکسی SmartTag۲ سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت
سامسونگ ردیاب گلکسی اسمارت تگ ۲ (Galaxy SmartTag ۲) را معرفی کرد. نسخه جدید این دستگاه از گواهی مقاومت IP ۶۷ پشتیبانی می‌کند و عمر باتری آن ۷۰۰ روز است.

به گزارش شهرآرانیوز - سال ۲۰۲۱، سامسونگ با گلکسی SmartTag رسماً وارد بازار ردیاب‌ها شد و مدت کوتاهی پس از آن نیز SmartTag پلاس را عرضه کرد. غول کره‌ای اکنون نسخه جدید این دستگاه با نام گلکسی اسمارت‌تگ ۲ را معرفی کرده است که در نوع خود ویژگی‌های قابل‌توجهی را به‌همراه دارد.

برای شروع، سامسونگ ادعا کرده که ردیاب SmartTag۲ از ۵۰ درصد عمر باتری بیشتر در حالت عادی برخوردار است و باتری آن اکنون تا ۵۰۰ روز دوام می‌آورد. همچنین یک حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای آن فراهم شده است که می‌تواند عمر باتری ردیاب را تا ۷۰۰ روز افزایش دهد.

ردیاب گلکسی SmartTag۲ سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت

سامسونگ همچنین روی افزایش دوام دستگاه خود کار کرده است، زیرا گلکسی SmartTag ۲ از گواهی IP۶۷ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می‌کند. آخرین نسخه این دستگاه، یعنی SmartTag پلاس دارای گواهی IP۵۲ بود و فقط در برابر پاشش آب می‌توانست مقاومت خود را حفظ کند.

همچنین چند ویژگی جدید دیگر نیز وجود دارد که برای پیدا کردن اشیاء شما می‌توانند مفید باشند. ابتدا، سامسونگ یک حالت جدید به ردیاب خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات تماس خود را از طریق یک پیام به آن اضافه کنند و با این روش، از گم‌شدن ردیاب خود جلوگیری کنند. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه این ویژگی روی گوشی‌های غیرسامسونگ نیز از طریق NFC کار می‌کند.

ویژگی بهبودیافته Compass View، برنامه ارتقایافته SmartThings Find و همچنین همگام‌سازی خودکار اسمارت‌تگ ۲ با گوشی جدید کاربران از جمله ویژگی‌های دیگری هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

از جمله نقاط ضعفی که ردیاب سامسونگ به همراه دارد، این است که ظاهراً SmartTag ۲ از شبکه Find My اندروید پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین اگر گوشی غیرسامسونگی با UWB داشته باشید، نمی‌توانید برای پیدا کردن اشیاء گمشده خود از آن استفاده کنید.

ردیاب گلکسی SmartTag ۲ سامسونگ از ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->