زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

هوای خراسان رضوی پایدار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۷۳۶۳
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
هوای خراسان رضوی پایدار می‌شود
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با بررسی مدل‌های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده از شدت ناپایداری جوی کاسته می‌شود ولی همچنان ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد و بارش‌های پراکنده در نیمه شرقی استان وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز مرتضی اثمری افزود: دمای هوای امروز مشهد روند کاهشی دارد به طوری که پیش بینی می‌شود در گرمترین ساعات ۲۱ و در خنک‌ترین ساعات به ۱۰ درجه بالای صفر برسد، اما از فردا به تدریج افرایش روند دمای هوا در استان خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به این که فردا شاخص کیفیت هوای مشهد نسبت به امروز بهتر خواهد شد ادامه داد: از فردا به طور موقت جوی به نسبت آرام و پایدار در استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شبانه روز گذشته، قوچان با هشت و تایباد با ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

اثمری با اشاره به این که سرعت وزش باد شب گذشته در مشهد به ۷۲ کیلومتر در ساعت رسید افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان سرعت وزش باد با ۹۴ کیلومتر در ساعت از شهرستان سبزوار گزارش شد همچنین بیشترین میزان بارش نیز از درگز با ۵.۱ میلیمتر ثبت شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->