پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

صهیونیست‌ها بر سر تشکیل کابینۀ اضطراری توافق کردند

  • کد خبر: ۱۸۸۳۵۷
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
صهیونیست‌ها بر سر تشکیل کابینۀ اضطراری توافق کردند
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، وزیر جنگ سابق این رژیم در بیانیه‌ای مشترک توافق بر سر تشکیل کابینه اضطراری را اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، وزیر جنگ سابق این رژیم در بیانیه‌ای مشترک توافق بر سر تشکیل کابینه اضطراری را اعلام کردند.  

مطابق این بیانیه، یک «کابینه مدیریت جنگ» با سه عضو تشکیل خواهد شد: نخست‌وزیر، وزیر جنگ و بنی گانتز. گادی آیزنکوت و ران درمر به عنوان عضو ناظر در این کابینه حاضر خواهند بود.  

این بیانیه حاکی است مجموعاً پنج وزیر به کابینه امنیتی عادی اضافه خواهند شد: بنی گانتز، گیدون سعر، گادی آیزنکوت و دو وزیر دیگر. یک کرسی در کابینه مدیریت جنگ برای یائیر لاپید حفظ شده است.  

از جمله بند‌های توافق بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز برای تشکیل کابینه اضطراری این است که تا زمان ادامه جنگ هیچ بحثی درباره طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو در کنست صورت نگیرد.  

نیرو‌های مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۱۰۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

در پی این عملیات رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران شدید غزه و اعلام حصر کامل این منطقه کرده است.  

منابع رسانه‌ای بین‌المللی امروز چهارشنبه از نوار غزه خبر داده اند که سوخت مورد نیاز تنها نیروگاه تامین برق این منطقه در محاصره فلسطینی، در حال به پایان رسیدن است.

هشدار درباره رو به اتمام بودن سوخت تنها نیروگاه تامین برق نوار غزه در حالی مطرح شده که به دنبال عملیات «طوفان الاقصی»، حملات شدید هوایی و بمباران‌های این منطقه تحت محاصره فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی در راستای تشدید همه جانبه فشار‌ها علیه فلسطینیان اعلام کردند که این رژیم مرز «رفح» را کاملا بسته است و دیگر اجازه ورود کاروان امداد‌های غذایی و بشردوستانه به غزه را نمی‌دهد.

اقدام رژیم صهیونیستی با واکنش‌های زیادی مواجه شده و حتی «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از آن انتقاد کرد. بورل بعد از پایان نشست وزرای خارجه این سازمان درباره مساله فلسطین در جمع خبرنگاران گفته بود: «اسرائیل با قطع آب، برق و غذا علیه نوار غزه در حال نقض قوانین بین المللی است.»

حملات شدید رژیم صهیونیستی و قطع آب، برق و سوخت به نوار غزه در شرایطی انجام شده که طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین، از زمان عملیات طوفان الاقصی تا روز چهاشرنبه (امروز)، در نوار غزه ۱۰۵۵ نفر شهید و ۵۱۸۴ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->