ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

عزم راسخ سازمان تعزیرات درباره احتکار خودرو در پارکینگ‌های خودروسازان

  • کد خبر: ۱۸۸۴۹۹
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
عزم راسخ سازمان تعزیرات درباره احتکار خودرو در پارکینگ‌های خودروسازان
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وقتی در یک پارکینگ ۱۰ هزار خودرو وجود دارد که ۴ هزار خودرو آماده تحویل است، اما اقدامی انجام نشده، این عمل امتناع از عرضه محسوب می‌شود و نیاز به مداخله به موقع برای تنظیم بازار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد اصانلو؛ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مطالبه‌گری این سازمان را عامل افزایش سرعت و جلوگیری از وقوع تخلفات در پرونده‌های خودرویی دانست. این سخنان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حالی بیان می‌شود که این سازمان متولی رسیدگی به کنترل بازار با جلوگیری از احتکار و برخورد با محتکر محسوب می‌شود و در دو هفته گذشته اظهارات ضد و نقیضی درباره احتکار خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ و اصلی کشورمان با هدف جلوگیری از کاهش قیمت خودرو بیان شده است.

رئیس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی هفته گذشته با اشاره به گزارش‌های متعدد رسانه‌هااز دپو شدن خودرو‌ها در پارکینگ‌های ایران‌خودرو و سایپا، خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی سازمان بازرسی شد.

اما رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اظهار اینکه خودرو‌های دپو شده مشکل استاندارد دارند و همکاران این سازمان به موضوع احتکار نرسیده‌اند و اظهار نظر رسمی را به انجام بازرسی‌های بیشتر موکول کرد.

اما یک مسئول سازمان ملی استاندارد این سخنان را رد کرد و گفت؛ خودرو‌ها مشکل استاندارد ندارند!

با اظهار این سخنان، احمد اصانلو؛ رئیس این سازمان اعلام کرد؛ سازمان تعزیرات آماده دریافت گزارش‌های ارگان‌ها، مسئولین ذیربط و نیز گزارش‌های مستند مردمی درباره احتکار خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز است تا پرونده را در یکی از شعب ملی خود مورد رسیدگی قرار دهد.

با ورود قاطع‌تر سازمان تعزیرات حکومتی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه؛ در بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی مشهد از پارکینگ ایران‌خودرو در شهرستان بینالود مشخص شد ۴ هزار خودرو آماده پلاک‌گذاری است، اما هیچگونه اقدامی برای رسیدن به دست مشتری صورت نگرفته است که به دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه به وضعیت بازار خودرو، مهلت یک‌هفته‌ای برای تعیین تکلیف این خودرو‌ها صادر شد و امروز همه آن‌ها برای تحویل به استان‌های هدف ارسال شده است.

بر این اساس ۴ هزار خودرو کشف‌شده در پارکینگ ایران‌خودرو در بینالود با پیگیری‌های شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد پلاک گذاری و به منظور تحویل به مشتری به استان‌های مربوطه ارسال شده است.

حالا اصانلو امروز در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان سخنانی اعلام کرد: وقتی در یک پارکینگ ۱۰ هزار خودرو وجود دارد که ۴ هزار خودرو آماده تحویل است، اما اقدامی انجام نشده، این عمل امتناع از عرضه محسوب می‌شود و نیاز به مداخله به موقع برای تنظیم بازار دارد.

اصانلو با بیان اینکه در دوره تحولی، انتظار دولت از سازمان مطالبه‌گری حقوق مردم است، گفت: رویکرد مطالبه‌گرانه در سازمان یعنی هیچ گزارشی در خصوص احتکار خودرو به تعزیرات حکومتی ارسال نشده، اما رئیس شعبه و مدیرکل با حضور میدانی، امتناع از عرضه ۴ هزار خودرو را کشف و با پیگیری، شرکت را موظف به عرضه خودرو‌ها ظرف چهار روز کردند.

اصانلو در این همایش همچنین از ورود سازمان تعزیرات حکومتی از برگزاری جلسات متعدد برای پیگیری اضافه دریافتی شهریه مدارس و نیز ورود به موضوع قیمت مسکن خبر داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->