روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
سرخط خبرها

وزیر کشور: پروژه‌های انتخابی باید حلال مشکلات مردم باشد

  • کد خبر: ۱۸۸۵۸۵
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
وزیر کشور: پروژه‌های انتخابی باید حلال مشکلات مردم باشد
وزیر کشور در جریان افتتاح پروژه‌های شهری شیراز تأکید کرد: پروژه‌های انتخابی باید برای متن جامعه کارساز و حلال مشکلات مردم باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی امروز ۲۱ مهرماه در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۲ پروژه حمل‌ونقل و ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی شهرداری شیراز به ارزش بیش از ٢١ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان گفت: پروژه‌های انتخابی باید برای متن جامعه کارساز و حلال مشکلات مردم باشد.

وی تصریح کرد: براساس عنوانی که رهبر معظم انقلاب به شهر شیراز دادند، بسیار مسئولیت را سنگین کرده که بخش زیادی از این مسئولیت به عهده شورای اسلامی شهر و شهرداری است که شهر را در تراز سومین حرم اهل بیت (ع) بسازند و به حجم زیادی از زائران خدمات‌رسانی کنند.

وحیدی با تقدیر از شهردار، اعضای شورای اسلامی این کلان‌شهر و دیگر مسئولان استان فارس، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های شهری در شیراز قابل تقدیر است.

وزیر کشور با بیان اینکه هماهنگی، خوش فکر بودن، داشتن بلند همت بلند و کار جهادی یک مجموعه موجب کاهش زمان اجرای پروژه‌ها می‌شود، عنوان کرد: پروژه‌های امروز شهرداری شیراز ارزشمند بودند.

وی همچنین با بیان اینکه برای یک شهر فرهنگی همانند شیراز باید این مهم مدنظر باشد که موارد کمبود زیستی و بهداشتی در دستور کار قرار گیرد، گفت: یکی از اولویت‌های یک شهر فرهنگی باید رفع مشکلات فاضلاب آن باشد و نشان داده شود و تراز یک شهر فرهنگی محقق شود.

وحیدی ادامه داد: سرانه فضای سبز به طور عمومی باید بیش از ۱۵ متر باشد، اما برای شیراز کم است و اجازه داده نشود که در سرانه این کلان‌شهر به عدد خاصی بسنده شود.

وزیر کشور به افتتاح پردیس سینمایی استاد امین تارخ به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که در این مراسم به بهره‌برداری رسید، هم اشاره و اضافه کرد: شیراز، شهر فرهنگی است، پس باید با جمع‌آوری هنرمندان زبده و ارزشمند، محتوای ارزنده و فاخری از این سینما تولید شود.

وی با بیان اینکه شیراز با توجه به حجم اقدامات فرهنگی، نیازمند داشتن سازمان فرهنگی مجزاست، گفت: شیراز باید نمادی از ظرفیت‌های فرهنگی بزرگ آن باشد.

وحیدی تصریح کرد: نسل جدید باید با این فرهنگ غنی آشنا شود، چراکه شیراز را می‌توان یک شهر تراز فرهنگی کرد، چون سرشار از فرهیختگی است؛ البته نباید هوشمند شدن این کلان‌شهر را هم فراموش کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت‌های سازندگی در کشور فعال است و تنها طی هفته دولت امسال ٣٠ هزار پروژه افتتاح شد، گفت: برنامه توفنده سازندگی در کشور گسترده است و بنابراین تلاش‌های سخیف معاندین راه به جایی نمی‌برد؛ افتتاح هر پروژه نیز به مثابه یک تودهنی به دشمنان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->