بلاتکلیفی نیمکت استقلال سپاهان و خیبر به دنبال جذب وحید امیری ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت خداحافظی اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس + عکس ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟ واکنش میثاقی به صحبت‌های فردوسی پور + فیلم ساعت فینال جام حذفی تغییر کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت امیری در انتظار انتخاب سرمربی تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس تراکتور همچنان به دنبال ستاره های پرسپولیس آمادگی رفیعی و امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرسپولیس مجبور شد قید گولسیانی را بزند تردید پرسپولیس از توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی فرانسه و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ام‌باپه جانشین نیمار می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۰۵۳۰
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
ام‌باپه جانشین نیمار می‌شود؟
ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در تیررس الهلالی‌ها قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد باشگاه الهلال عربستان بعد از مصدومیت شدید نیمار جونیور ستاره برزیلی و از دست دادن فصل فوتبالی به دنبال جایگزینی مناسب است.

طبق گزارش‌های رسیده الهلال آرزو دارد با کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرارداد امضا کند. تیم عربستانی تابستان گذشته بعد از شکست در جذب مسی به سراغ امباپه رفت، ولی این ستاره فرانسوی پیشنهاد نجومی سعودی‌ها را رد کرد.

با مصدومیت نیمار دوباره باشگاه متمول شهر ریاض به دنبال جذب امباپه شده است. اما ستاره فرانسوی علاقه‌مند به انتقال به رئال مادرید است و تابستان گذشته به خاطر همین موضوع با مدیران پاریس وارد جنگ شد.

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن تابستان آینده به پایان می‌رسد و باید دید این ستاره فرانسوی چه تصمیم می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->