بنیادی فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار
سرخط خبرها

رضایت کامل یحیی گل‌محمدی از ذخیره‌هایش

  • کد خبر: ۱۹۱۰۸۹
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
رضایت کامل یحیی گل‌محمدی از ذخیره‌هایش
سرمربی پرسپولیس دغدغه بابت از دست دادن مصدومانش ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس بعد از ۵ هفته از بازی‌های لیگ برتر یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داد و بازیکنانی مثل ترابی، امیری و سرلک هم با مصدومیت بلند مدت مواجه شدند. در همین مدت هم یحیی مجبور شد نگاهی به نیمکت ذخیره‌های تیمش داشته باشد. امید عالیشاه، میلاد سورگی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و یکی دو بازیکن جوان دیگر پرسپولیس فرصت عرض اندام پیدا کردند که عملکرد همه آن‌ها خیلی خوب بود. البته به غیر از فرجی که در بازی با پیکان پر نوسان ظاهر شد.

یحیی گل محمدی در تمرینات تیمش از عملکرد نیمکت نشینان خود تمجید کرده و در نظر دارد به خاطر فشردگی بازی‌ها از این نفرات بیشتر استفاده کند.

گولسیانی به طور کل جانشین پورعلی گنجی شده و به مانند قبل یکی از نفرات ثابت سرخپوشان خواهد بود و بقیه نفرات من بعد شانس بیشتری برای بازی کردن خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->