قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

سپاهان: وکیل ای‌اف‌سی مسئول حقوقی عربستان بوده است!

  • کد خبر: ۱۹۲۶۲۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
سپاهان: وکیل ای‌اف‌سی مسئول حقوقی عربستان بوده است!
مدیر رسانه‌ای سپاهان می‌گوید ناظر بازی یک ساعت قبل از مسابقه و در حضور تماشاگران درخواست اعمال تغییرات در استادیوم را داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، در مورد اتفاقات بازی لغد شده سپاهان و الاتحاد و رای انصباطی این بازی علیه نماینده ایران، ابهامات زیادی وجود دارد. مسعود سعیدی، مدیررسانه‌ای سپاهان روی خط شبکه خبر آمد و در این خصوص مسائل تامل برانگیزی را مطرح کرد.

در جلسه پیش از بازی مسئله‌ای مطرح نشد

نکته مهمی که وجود دارد این است که روز قبل از بازی جلسه منیجر میتینگ هست و از ساده‌ترین مسائل از جمله رنگ پوشش و کاور‌ها و حرکت اتوبوس تیم‌ها صحبت می‌شود. من از مسئول امنیتی بازی سوال پرسیدم که آیا نکته دیگری وجود دارد که گفتند خیر. هیچگونه ابلاغ رسمی تا دو ساعت قبل از بازی به ما نشده بود.

یک ساعت قبل از بازی این موضوع را اعلام کردند

چند دقیقه قبل از بازی (در حد یک‌ساعت) در حضور ۴۰ هزار هوادار درخواست‌هایی داشتند که عملا ممکن نبود. در خصوص رایی که منتشر شده باید چند نکته را بگویم. باشگاه اعتقاد دارد اصلا رای صحیحی نیست و ما استنادات حقوقی خود را اعلام کردیم. اتهاماتی مطرح شد که بی اساس است. ما خواستار جلسه حضوری بودیم که نماینده حقوقی ما این درخواست را به چالش بکشد که موافقت صورت نگرفت. با توجه به اینکه زمان دادرسی تا بازی بعدی ما فاصله کوتاهی داشت، درخواست ما این بود که این بازی انجام شود و بعد رای بدهند که مورد قبول قرار نگرفت.

رفتار ناظر استاندارد نبود

ما استیناف خواهی انجام خواهیم داد هم به دادگاه عالی ورزش و هم به ای‌اف‌سی لغو مسابقه شرایطی دارد: اقدامات تروریستی، طوفان، زلزله و سیل. در بازی چند سال پیش ایران و لبنان با وجود بمب گذاری در شرایط خاص امنیتی این بازی برگزار شد. این اقدامات توسط ناظر بازی استاندارد نبود. رفتار ناظر صحیح نبود و هیچ موضوع امنیتی وجود نداشت. در کلیپ ای‌اف‌سی از شکوه ورزشگاه نقش جهان، حضور ۴۰ هزار تماشاگر پخش می‌شود و بعد عنوان می‌کنند که مسائل امنیتی مطرح شده است. شرایط و میزبانی و استقبال بسیار خوب بود.

وکیل ای‌اف‌سی مسئول حقوقی عربستان بوده است!

ابهاماتی برای خود ما هم سوال بود. چطور وکیلی که از جانب ای‌اف‌سی در جلسه دادخواست ارائه می‌کند، مسئول حقوقی فدراسیون رقیب ما بوده است؟! این تناقضات عجیب است. چند دقیقه قبل از اینکه ناظر بازی اعلام می‌کند بازی لغو شده، الاتحاد ورزشگاه را ترک کرده است! این سوال برانگیز است. فراتر از رندی بود. این موضوع غیرمتعارف بود و جای سوال دارد. باشگاه براساس مستندات قانونی خود با قدرت پیگیر است. از لحظه ترک ورزشگاه از طرف تیم رقیب پیگیری‌ها انجام شد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->