سرخط خبرها

اکران فیلم‌های سینمایی در مساجد

  • کد خبر: ۱۹۳۱۳۰
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
اکران فیلم‌های سینمایی در مساجد
با تفاهم‌نامه‌ای که میان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز منعقد شد، مقرر شد فیلم‌های حوزه هنری در مساجد نیز اکران شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه، جلسه مشترکی میان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با مدیران بهمن سبز برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری با موضوع اکران فیلم‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی (بهمن سبز) در مساجد سراسر کشور، به امضای مهدی مقدم، معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و هادی اسماعیلی، مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز رسید.

تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی مشترک و بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و همچنین به کارگیری ظرفیت‌های موجود از جمله مواردی بود که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

با توجه به نقش مساجد به عنوان یکی از وسیع‌ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی اجتماعی در سطح کشور، طرفین تفاهم‌نامه به ضرورت همکاری و بهره‏گیری از ظرفیت و امکانات متقابل جهت برگزاری اکران‌های سیار در مساجد تاکید کردند.

در این جلسه علاوه بر هادی اسماعیلی، مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و مهدی مقدم معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مجتبی بهزادیان مدیر پخش و اکران بهمن سبز هم حضور داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->