دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟
سرخط خبرها

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰هزار نفر در خراسان رضوی وام ازدواج دریافت کرده‌اند (۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۲۹۴
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰هزار نفر در خراسان رضوی وام ازدواج دریافت کرده‌اند (۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲)
مشکلات مالی، اولین و بزرگ‌ترین مانع ازدواج در کشور است. بسیاری از زوج‌ها برای آغاز فصل مشترک از زندگی نیازمند سرمایه هستند، ولی تأخیر در پرداخت وام ازدواج مشکلات بسیاری را برای آن‌ها به وجود آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مشکلات مالی، اولین و بزرگ‌ترین مانع ازدواج در کشور است. بسیاری از زوج‌ها برای آغاز فصل مشترک از زندگی نیازمند سرمایه هستند، ولی تاخیر در پرداخت وام ازدواج مشکلات بسیاری را برای آن‌ها به وجود آورده است.

تسهیلات ویژه برای ازدواج گرچه در قدم اول برای افزایش آمار ازدواج در بین جوانان لازم و ضروری است، ولی گذراندن هفت خان رستم، تأخیر در اعطای آن و دشواری‌های دریافت وام باعث شده تا جوانان بسیاری در صف انتظار معطل باشند.

حمید صفایی‌نیکو، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری اظهار کرد: از ابتدای امسال تعداد ۴۶هزار و ۱۰۵ نفر برای تسهیلات وام ازدواج ثبت‌نام کرده که از این تعداد بیش از ۳۰ هزار و ۸۶۶ نفر این وام را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد ۶۰ هزار و ۱۶ نفر برای تسهیلات فرزندآوری ثبت نام کرده‌اند که این وام نیز به بیش از ۳۵هزار و ۱۳نفر پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص تعداد افراد در نوبت تخصیص تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ادامه داد: علیرغم محدودیت‌ها و تکالیف بسیار زیاد، شبکه بانکی خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون بیش از بودجه تخصصی به این نوع وام را پرداخت کرده و در حال حاضر در استان تعداد اندکی در نوبت ارجاع هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->