حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود
سرخط خبرها

اردوغان: روز‌های بدی در انتظار نتانیاهو است

  • کد خبر: ۱۹۳۶۴۴
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
اردوغان: روز‌های بدی در انتظار نتانیاهو است
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه حماس به دنبال گروگان‌نگه‌داشتن صهیونیست‌های اسیرشده نیست، گفت که روز‌های بدی در انتظار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شهرآرانیوز، «رجب طیب اردوغان» امروز (جمعه) گفت که روز‌های بدی در انتظار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی است.

اردوغان طی سخنرانی در نشست سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اظهار داشت: «ترکیه برای افزایش فشار بر اسرائیل با هدف تضمین خروج امن زخمی‌های فلسطینی از غزه تلاش خواهد کرد. با همکاری سایر کشور‌ها اقداماتی را برای تامین آمبولانس، غذا، آب و دارو به غزه انجام می‌دهیم».

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وی با بیان اینکه حماس به دنبال گروگان‌نگه‌داشتن صهیونیست‌های اسیرشده نیست، تصریح کرد: «اسرائیل، اما باید به‌سرعت فلسطینی‌های حاضر در زندان‌های خود را آزاد کند و حماس نیز همان کار خواهد کرد».

رئیس جمهور ترکیه در ادامه توضیح داد: «ما به‌دقت گام‌هایی را که پس از آتش‌بس برمی‌داریم، برنامه‌ریزی می‌کنیم و فرمول‌هایی را برای برقراری صلح پایدار ایجاد می‌کنیم».

طبق این گزارش، اردوغان با بیان اینکه هدف ترکیه تضمین آتش‌بس در نوار غزه است، اضافه کرد: «همه اقدامات لازم را برای این کار انجام می‌دهیم. ترکیه آماده پذیرایی از مجروحان فلسطینی و بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن در بیمارستان‌های خود برای درمان است».

به نوشته آناتولی، وی ادامه داد: «ما با [آنتونی بلینکن]وزیر امور خارجه آمریکا در مورد امکان عبور روزانه ۵۰۰ کامیون کمک‌های بشردوستانه به غزه گفتگو کردیم».

رئیس جمهور ترکیه همچنین درباره کاهش محبوبیت نتانیاهو، تاکید کرد: «روز‌های بدی در انتظار نتانیاهو است و ۶۰ تا ۷۰ درصد اسرائیلی‌ها با او مخالف هستند».

پیش از این نیز اردوغان با بیان اینکه اولویت اکنون آتش‌بس کامل در نوار غزه برای دستیابی به ثبات در منطقه است، گفته بود که صهیونیست‌ها یک ماه است در غزه جنایت می‌کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->