دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

زنده‌‌ماندن سگی که ۱۰ هفته جسد صاحبش را در کوهستان ترک نکرد!

  • کد خبر: ۱۹۵۲۰۰
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
زنده‌‌ماندن سگی که ۱۰ هفته جسد صاحبش را در کوهستان ترک نکرد!
به گفته امدادگران، سگی ۱۰ هفته پس از مفقود شدن صاحبش در کوهستان‌های کلرادو، در کنار جسد صاحبش زنده پیدا شد.

شهرآرانیوز - ریچ مور ۷۱ ساله، با سک نژاد «جک راسل تریر» خود که «فینی» نام دارد، برای صعود به قله «بلک‌هِد» در ۱۹ آگوست عازم شد، اما هرگز به خانه بازنگشت.

جسد آقای مور در روز ۳۰ اکتبر با فینی که همچنان در کنارش حضور داشت پیدا شد. امدادگران می‌گویند که این سگ یک "داستان باشکوه بقا" را ساخته است.

دلیندا وان برایتین، از گروه امداد و نجات می‌گوید که امدادگران جستجوی ناموفق چند روزه‌ای را در سمت شیب دار غربی کوه بین جایی که ماشین آقای مور پارک شده بود و قله انجام دادند.

هفته‌ها بعد، یک سگ جستجوگر، جسد آقای مور را در کوه‌های سان خوان در حدود ۲.۵ کیلومتری شرق قله، با فینی که هنوز زنده بوده، اما تنها حدود ۲.۵ کیلوگرم یعنی تقریباً نصف طبیعی خودش وزن داشته، پیدا کرد.

یک گروه بازیابی در روز بعد با هلیکوپتر به آن سمت به پرواز درآمد. فینی نزد یک دامپزشک برده شد و اکنون نزد خانواده آقای مور نگهداری می‌شود.

زنده‌‌ماندن سگی که ۱۰ هفته جسد صاحبش را در کوهستان ترک نکرد!

آسوشیتدپرس به نقل از خانم وان برایتین گفت که فینی، احتمالاً با شکار حیوانات کوچکی مانند موش در حالی که توانسته از شکارچیانی مانند شیر‌های کوهی، کایوت‌ها و خرس‌ها دوری کند زنده مانده است. او ادامه داد: «سگ‌های نژاد جک راسل با اینکه کوچک هستند، بسیار سرسخت می‌باشند. ما بسیار خوشحالیم که فینی به خانواده خود بازگردانده شد، زیرا آن‌ها عزیز خود را از دست دادند، اما آن‌ها هنوز این سگ شگفت انگیز و وفادار را دارند.»

پزشکی قانونی علت مرگ آقای مور را به دلیل سرمازدگی اعلام کرده است، و تاکید داشته او به این دلیل دچار سردرگمی و گیجی شده و راه خود را گم کرده است.

از نقطه شروع پیاده‌روی در کوهپایه تا خود قله بلک‌هد ۶۵۰ متر ارتفاع وجود دارد. دوستان آقای مور به مجله Outside گفته‌اند که او یک کوهنورد باتجربه بوده و قبلاً با یکی از دوستانش به قله بلک هد رفته بوده است.

همسر آقای مور یعنی دانا هولبی، به این مجله گفت که فینی بسیار به شوهرش وابسته بوده است.

خانم هالبی در مونتانا برای ملاقات خواهر بیمارش بود که آقای مور از طریق تلفن به او گفت که قصد دارد با فینی به قله برود و همسرش به او تاکید کرده بوده که تنهایی به این کوهنوردی نرود.

خانواده آقای مور زمانی که متوجه شدند فینی به مدت ۱۰ هفته در کوهستان زنده مانده بوده، شوکه شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->